Åter en free-for-all-tråd för de som tränat idag och som inte brukar skriva journal. Själv har jag mosat benen på Delta tillsammans med Bucyrus, och avnjutit de fina Nordicmaskinerna.
allan
Har inte tränat än, men springer iväg till gymmet frammåt 22.00 och kör ett axel/shrugs/underarms pass. Anledningen till att jag tränar så pass sent är att solen tar död på en.
Var bortrest på jobb hela förra veckan med ett mediokert hotellgympass på onsdagen och en löprunda på torsdagen som enda träning. Kom hem igår och åker iväg 2 dagar till imorgon bitti. Hade dessutom dåligt med tid idag, så jag fick göra det bästa av det hopplösa läget.
2 övningar bröst: Lutande hantelpress och maskinpress
2 övningar axlar: Axelpress med hantlar och lyft åt sidan
2 övningar vader: Stående och sittande
1 övning triceps: Dips
2-3 set på varje övning. Allt som allt tog det 35 minuter.
Hoppas på att få in ett Rygg, Biceps, mage på onsdag och Ben, vader på fredag.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Söndagar är vilodagar. I morgon däremot blir det ett helkroppspass klockan 10:19 och en timmes simning mellan klockan 17:20 och 18:20.
Om det bara inte vore så varmt.
Vilken värme är "optimal" då?
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.