Här är en film ifrån latsdragen, tänkte. Kan väl slänga upp något mer kul iaf kanske, dno
Passet gick skit idag, blev förbannad på marklyften. Vart helt sinnesrubbad, så körde bara rygg sket i biceps osv. Aggressioner på vikterna och bara pumpa, mja de gick la.
Det som är värt att nämna är väl
Skivstångsrodd
50kgx6
70kgx6
80kgx6
90kgx7
80kgx6
Latsdrag m V-handtag
105+28kg+15kg x 8
105+28kg+15kg x 8
105+28kg+15kg x 8
105+28kg x 8
105 x 8
Bara lite uppdatering så ni vet hur mina pass ser ut på ett ungefär. Brukar självklart köra mer övningar och hantelfliesen brukar ligga runt 22-27.5kgs. Annars ser dem ut såhär snarlikt iaf!
Vilodag i morgon! Sedan blir det bröst på Söndag, och det är jag taggad för. Dock så har jag konstiga känningar i handleden då det känns som två ben går över varandra, och vet inte riktigt vad det är..
Jo detta blir en journal att följa dagligen! Alltid kul att läsa om folk runt ens egen ålder, och hur de presterar jämfört med mig själv . Än så länge känner jag mig klen, haha!
Jo detta blir en journal att följa dagligen! Alltid kul att läsa om folk runt ens egen ålder, och hur de presterar jämfört med mig själv . Än så länge känner jag mig klen, haha!
Håller med Sundqvist, riktigt bra form med!
Haha känner detsamma angående att kolla in folk i sin egna ålder . haha "klen" definera det gärna mer .
Bra form, hmm.. tror skenet bedrar min vän! men tack!