2009-07-19, 12:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Heroes of Newerth (nya DOTA) gå med i betatesten
Jag vet att det finns en del folk på kolozzeum som spelar DOTA så jag tänkte tipsa er om att ni kan gå med i Facebook gruppen för HoN och automatiskt bli betatestare när gruppen får 30.000 medlemmar. I dagsläget har de 15.000 medlemmar och har fått en 5000 ny medlemmar per ~48 timmar, så det lär inte dröja länge innan ni kan gå med i betan.
så gå med i gruppen och tipsa era polare http://www.facebook.com/home.php#/heroesofnewerth
|
|
|
2009-07-19, 12:30
|
|
理学療法士
Reg.datum: Aug 2003
|
Har lyckats komma in i betan själv. Kan skicka ut lite invites i denna tråd när jag lyckats få några. Har 0 invites just nu, så antar att man måste spela en viss mängd för att få invites.
|
|
|
2009-07-19, 12:35
|
|
å nej, måste man komma på en ny text igen
Reg.datum: Oct 2007
|
nice
|
|
|
2009-07-19, 12:52
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2006
|
Väntar på invite från facebook nu.. Men verkar ta ett tag. 
Så hoppas att ngn får invites snabbare här
|
|
|
2009-07-19, 13:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Termy
Har lyckats komma in i betan själv. Kan skicka ut lite invites i denna tråd när jag lyckats få några. Har 0 invites just nu, så antar att man måste spela en viss mängd för att få invites.
|
Det skulle verkligen uppskattas om du slängde iväg ett PM när/om du får en invite över.
|
|
|
|
2009-07-19, 14:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Jag fick min betakey alldeles gratis på deras hemsida iaf. Kanske är något annat men det heter iallafall.
Contained within this email is your Beta Key used to create a Heroes
of Newerth Beta Account. You can redeem this key to create a Beta
Account at http://beta.heroesofnewerth.com
|
|
|
2009-07-19, 14:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2008
|
Jag kör atm gillar spelet skarpt. Enda jag sett som buggat är tinys kast som inte gör dmg ibland på unitsen den landar på. Annars funkar det nice o e imo skönare o spela än dota.
|
|
|
2009-07-19, 14:37
|
|
stevebc-grov
Reg.datum: Feb 2009
|
Ett förtydligande bara för oss som endast spelar det ett par matcher i månaden, är det ett nytt spel, eller bara en större dota "patch"?
Edit: Verkar som att Snobbes inlägg svarade på det, verkar vara en patch.
|
|
|
2009-07-19, 14:42
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Verbatim
Ett förtydligande bara för oss som endast spelar det ett par matcher i månaden, är det ett nytt spel, eller bara en större dota "patch"?
Edit: Verkar som att Snobbes inlägg svarade på det, verkar vara en patch.
|
Nej det är ingen patch dom har gjort en egen grafikmotor och allt det är alltså inte genom wc3 du spelar. Dom har bara tagit alla stats osv från dota dvs alla heroes o items är likadana samt mapen e likadant byggd osv. Sök på google så hittar du säkert massa screenshots.
|
|
|
2009-07-19, 16:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Satan va stökigt de ser ut på filmerna! Antagligen för man inte vet vad alla gör för abilitys men grafiken ser ju riktigt trevlig ut!
Tycker de är bra att man kommer kunna spela på flera maps, lite tråkigt att köra samma map hela tiden.
Tar gärna emot invite!
|
|
|
2009-07-19, 17:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2008
|
Om någon får en invite över tar jag mer än gärna en.
|
|
|
2009-07-19, 17:22
|
|
Dat dere snitch
Reg.datum: Jul 2008
|
Spelat det nu i några dagar, känns lite att det är för mycket av det goda. De kunde ha utelämnat ett par saker. Nya ikoner för items borde de också fixa, tycker alla ser likadana ut. Annars ett mycket kul spel som går lite snabbare än dota.
|
|
|
2009-07-19, 18:12
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sherman
Spelat det nu i några dagar, känns lite att det är för mycket av det goda. De kunde ha utelämnat ett par saker. Nya ikoner för items borde de också fixa, tycker alla ser likadana ut. Annars ett mycket kul spel som går lite snabbare än dota.
|
Håller med vissa effekter e lite kanske för mycket och blir lite svårt o se saker ibland på skärmen. Samt heroes liknar varandra rätt bra i början känns det så iaf. Dock känns som att dom flesta heroes har snabba auto attacks så det är lättare o last hitta me nästan alla heroes.
Jag tycker dock att dom ska ta bort K : D ration som sparas. Alla idioter kommer bara sitta o köra agi heroes för o få sin K : D ratio så hög som möjligt.
|
|
|
2009-07-19, 18:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av tp_88
Det skulle verkligen uppskattas om du slängde iväg ett PM när/om du får en invite över.
|
Nvm, löste det på annat håll.
|
|
|
|
2009-07-19, 18:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Om allt är precis som i DOTA fast med roligare grafik, whats the point? Lirade Demigod ett slag och tyckte de lyckades okej förutom alla problem med att koppla upp sig mot varandra osv. dock inte lika stora möjligheter som med DOTA.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:24.
|

|