Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Tävlingsforum > Tävlande/aktiva

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-22, 07:31   #1
pia
Registered User

pias avatar

Reg.datum: Aug 2005
Dags att testa tävling i dec

Hej!
Ska lägga upp liten dagbok här med min väg mot luciapokalen. Allt är inte klart men jag bestämde mig igår för att köra. Har hjälp, ska kolla sponsorer och sådant ännu samt gym att tävla för mm. Det är mycket nu samt att jag flyttar 1 juli. Jag tänkte börja en liten uppbyggnad på 2 månader för att sedan börja deffa i september. Då är det dags! Återkommer senare med mer info.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg rygg1.jpg (13.2 KB, 461 visningar)
pia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 07:32   #2
kjell33
Registered User

Reg.datum: Jul 2008
Imponerande ryggtavla, kör hårt!
kjell33 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 07:34   #3
pia
Registered User

pias avatar

Kommer en bild till men jag har fler bilder hemma på datorn och jag ska ta lite nya efterhand under uppbyggnad och deff.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg sidan.JPG (18.7 KB, 176 visningar)
Gammal 2009-06-22, 07:35   #4
pia
Registered User

pias avatar

Citat:
Ursprungligen postat av kjell33 Visa inlägg
Imponerande ryggtavla, kör hårt!
Tack! Ska förresten tävla i Body Fitness om någon undrar för jag är för liten för något annat. Nu jävlar ska det byggas muskler!
Gammal 2009-06-22, 08:36   #5
kjell33
Registered User

Liten eller stor spelar ingen roll, jag imponeras alltid över folk som ska göra sin första tävling och smaka på allvaret.
kjell33 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 08:47   #6
pia
Registered User

pias avatar

Lite info om mig då. Jag fyller 32 år i år och har tränat i många år. Jobbar på gym med lite allt möjligt. PT, reception, håller klasser mm. Bor och tränar och jobbar i Sundbyberg. Håller till på Fitness Club Sundbyberg. Min största utmaning blir maten. Träna älskar jag men att gå hungrig är det värsta jag vet men jag ska fan ta och testa mitt psyke nu.

Jag har bra hjälp och stöd från alla håll så därför kan jag nog ta mig igenom detta. Känner mig lite för liten egentligen för att kunna tävla men jag tänker ändå ge det ett försök. Jag gör det mest för en utmaning för mig själv för att se vad jag klarar av. Vinna kommer jag inte göra men jag vill bara inte bli sist. Jag tänker göra allt för att bli det bästa jag kan bli utifrån mina egna förutsättningar.
Gammal 2009-06-22, 08:52   #7
pia
Registered User

pias avatar

bilder från dec

biceps
Bifogade bilder
Filtyp: jpg biceps sida.jpg (42.8 KB, 308 visningar)
Gammal 2009-06-22, 08:52   #8
LindaS
Registered User

LindaSs avatar

Lycka till!

Vad jag har sett på olika bilder tycker jag att du har väldigt snygga proportioner.

En sådan diet skulle jag inte klara av, iaf inte om jag ska sköta mitt jobb samtidigt.

STK
Citat:
Ursprungligen postat av Pansartax Visa inlägg
Sittande vadpress är asgött, man är alldeles vinglig i benen...(Så man känner sig som en redig jävla karl med andra ord)..
LindaS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 08:53   #9
pia
Registered User

pias avatar

Rygg
Bifogade bilder
Filtyp: jpg chins.jpg (43.8 KB, 190 visningar)
Gammal 2009-06-22, 08:54   #10
pia
Registered User

pias avatar

mage
Bifogade bilder
Filtyp: jpg magebild.jpg (11.7 KB, 191 visningar)
Gammal 2009-06-22, 08:54   #11
pia
Registered User

pias avatar

sidan
Bifogade bilder
Filtyp: jpg sidan.jpg (43.9 KB, 237 visningar)
Gammal 2009-06-22, 08:55   #12
pia
Registered User

pias avatar

en till bild
Bifogade bilder
Filtyp: jpg stå.jpg (45.5 KB, 288 visningar)
Gammal 2009-06-22, 09:38   #13
Sess
Guest

Wow! Det ser ut som om du har snygga linjer och enligt bilderna att döma en riktigt trevlig form. Håller du den hyffsat låg även under uppbyggnaden så blir ju inte deffen lika tuff om det är den du fruktar mest.

Har du någon bild framifrån?

Lycka till tjejen!! Ska definitivt följa dig både här och heja på dig på plats i Gbg.
  Svara med citat
Gammal 2009-06-22, 10:47   #14
pia
Registered User

pias avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Sess Visa inlägg
Wow! Det ser ut som om du har snygga linjer och enligt bilderna att döma en riktigt trevlig form. Håller du den hyffsat låg även under uppbyggnaden så blir ju inte deffen lika tuff om det är den du fruktar mest.

Har du någon bild framifrån?

Lycka till tjejen!! Ska definitivt följa dig både här och heja på dig på plats i Gbg.
Tack!
Nej det har jag inte ännu men jag kommer ta bilder varje vecka för att se vad jag behöver förändra. Nu är det framför allt ben som ska byggas för fullt. Ben och bredd på axlar är det jag måste lägga fokus på nu. Kommer ha riktigt bra hjälp fram till tävling så jag är positiv. Tänker nog försöka lägga på mig 5 kg på 2 månader sedan deff. En del blir förståss vätska också eftersom jag äter lite kolhydrater som det ser ut idag. Blir en ökning nu av kolhydrater.
Gammal 2009-06-22, 11:14   #15
pia
Registered User

pias avatar

Kommer förmodligen kunna vara sponsrad av SELF vilket är kanon för då slipper jag köpa alla kosttillskott. Jag använder mig mycket av deras produkter så det är perfekt. Allt börjar falla på plats. Ska hitta ett gym att tävla för bara. Ska kolla med ägarna där jag jobbar. Vi har inga tävlande tidigare men de kanske kan gå in ändå annars vet jag att jag har andra alternativ också så det fixar sig.

Är väldigt ivrig att köra igång nu. Idag blir det triceps och vader för det är lite av en extra dag för att jag lagt om i schemat. Kommer träna och äta mycket. Ta cykeln mer istället för att gå så mycket som jag gör. Jag rör mig lite väl mycket idag för att kunna bygga på. Tung träning gäller nu med 6-8 rep och vila emellan. Har kört mycket superset tidigare men det får jag lägga ner nu.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:44.