Tänkte starta en tränigsjournal,funderat på det länge men nu ska det bli av. har tränat från och till i många år men sista tiden har jag hållt i det regelbundet. Gått ner sista två åren ca 15 kg och nu känns det som ja nått en platå och behöver lite extra pusch därav träningsjournalen:-)
Igår blev en vilodag,kände jag behövde det. Känner mej lite smådeppig pga att jag känner att jag inte ser några resultat längre och vet ej vad jag kan förbättra,förändra. Det är väl så att när man gått ner en del så hamnar man ofta på en platå och om man tränar hårt lägger man på sig muskler som väger mer. Borde strunta i vågen men vill så gärn se den där 6:an. har ej vägt så lite sen studenten och de vore grymt kul komma dit. Lite mer förbränning kanske.
Tänkte lägga upp lite före och efterbilder ,håller på och rotar i arkivet
Tänkte starta en tränigsjournal,funderat på det länge men nu ska det bli av. har tränat från och till i många år men sista tiden har jag hållt i det regelbundet. Gått ner sista två åren ca 15 kg och nu känns det som ja nått en platå och behöver lite extra pusch därav träningsjournalen:-)
Jag vill ju ner till 65 i alla fall och se hur de ser ut fast det är ju bara en siffra i och för sig men att bli av med allt överflöd av fett och bli fastare. Jag får vara nöjd bara jag får se en 6:a för de var evigheter sen:-) Hur går det för dig?