Så var dagen D här - dags att sätta punkt för dieten och rapportera lite resultat. Har inte hunnit med någon träning i dag ännu, iom att det här i princip är sista dagen på jobb då vi skall flytta (hela jobbet då alltså) till en ny byggnad, och vi måste ut i dag. Dessutom har jag en massa att förbereda inför konferens, men hoppas hinna med lite crosstrainer eller nåt i eftermiddag iaf.
Till saken. Dieten är slut och jag räknar med att jag har dietat "på riktigt" i dryga 14 veckor. Hade ju tänkt börja redan i februari och sluta i maj, men pga att jag var sjuk och annat strul, blev allt framskjutet lite grann. Men det spelar knappast nån roll nu längre =)
Vikt och mått (siffrorna inom parentes är vid dietens start)
Morgonvikt: 50,7 kg (56,1)
Midja: 64 cm (70) (smalaste stället)
Mage: 71 cm (81) (bredaste stället)
Rumpa: 86 cm (93)
Höger lår: 49 cm (53,6)
Vänster lår: 49 cm (52,4)
Höger biceps: 27 cm (27,5)
Vänster biceps: 26 cm (27,5)
Alla mått är tagna då jag varit helt avspänd, inga flexarmått här inte =) Några bilder på dagsformen. Tyvärr hade jag ju inte tagit några bra förebilder *doh* men jag hittade ett par från december som kan användas lika bra. Formen vid dietens start var i vilket fall som helst inte bättre än den i december (om man ser till fettprocenten då alltså =).
Nu har jag iaf fått se var fettet sitter hårdast på mig... triceps, ben och rumpa. Grrr... hade jag bara orkat och haft lust hade jag fortsatt dieta lite till, men det känns bra med en paus nu. Vem vet vad jag får för mig här mot hösten igen *naughty*