Smyg upp på han och ta strypgrepp nån gång då. Viska i hans öra "din tid är över".
Citat:
Ursprungligen postat av xodd
Från att inte förstå vad remissgivande läkare skrev till att sitta och anklaga större delen av Sveriges läkare för att vara okunniga inom loppet av 48 timmar måste vara någon form av rekord i utveckling.
Senast redigerad av Gabriel174 den 2010-01-18 klockan 20:29.
Hantelcurl – 3 set
5 kg / Många
12.5 kg / 8
17.5 kg / 8, 8, 8
Marklyft - 5 set
20 kg / 10
60 kg / 10
100 kg / 8
120 kg / 6 PB - Film
110 kg / 6
Rodd i maskin – 4 set
40 kg / 10
60 kg / 8
70 kg / 8, 8 drop till typ 40 kg / 10
Kommentarer:
Vet inte om tekniken är bra i marklyften, slänger upp en film så får vi se. Jobbigt pass, marklyften tog all ork ur en Var inte så aktiv precis...
Jag tycker det ser ut som att du krokar ryggen ibland och inte håller den rakt, 120kg är bra tungt, och skaderiksen är väldigt hög i mark. Du kanske ska sänka lite?
Jag tycker det ser ut som att du krokar ryggen ibland och inte håller den rakt, 120kg är bra tungt, och skaderiksen är väldigt hög i mark. Du kanske ska sänka lite?
Ja, jag ska ta och sänka. Ska nöta in tekniken, vill ju inte skada mig
ser helt ok ut, skulle rekommendera att köra döda starter, för som du kör blir de lätt att du sliter upp vikten med ryggen bara, kör du dödstart blir de att du måste pressa med benen för att kunna hålla ryggen
Men det ser bra ut, ta bort 10kg kanske? Du är ju rå stark
Ja, minst 10 kg iaf haha, nej men tack ändå :]
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sjöborg
ser helt ok ut, skulle rekommendera att köra döda starter, för som du kör blir de lätt att du sliter upp vikten med ryggen bara, kör du dödstart blir de att du måste pressa med benen för att kunna hålla ryggen
okej, ska testa det då, aldrig gjort det innan! Men har ju typ bara kört mark 6 ggr eller nått sånt. tack för tipset
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamenoshame
Kul med lite annat älmhultfolk. Vad är de för annat gym du tränar på?
ja då :] det är strömsnäsgymmet
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria
Du borde nog arbeta mer på tekniken i marklyft, såg lite småfarlig ut ibland.