Kasta gymmets största hantlar i golvet hardcore musik!
Tänk proffsbyggarvideos, tänk mössa inomhus, drypande svett, höga skrik, morrande och enorma vikter som kastas runt med hälsovådlig teknik. bleka massivtmuskulösa kroppar med lilaröda ansikten. Näsblod, spya, proteinfis och svett i floder med en kväljande doft av alkemilaboratorium. GASP-linne, baggypants, midjeväska och bandana. Ryssfemmor och deca-durabol.
hantelställs som välts, vikter som dundrar i golvet och hantlar som klonkar som den värsta bataljen mellan medeltida armeer.
Vilken sorts musik, specifikt vilka låtar, passar till det här? Länka ifrån tuben eller dylikt. Här är några för att få igång tråden:
Jag tänker alltid på denna låten när jag tänker en aggressiv låt att pumpa järnet till.episk start
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
Eller valfri annan låt från min spotify-playlist som jag länkat till i min signatur.
Jag vet inte om det är det som passar bäst. Men det är det jag helst lyssnar på på gymmet.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.