Kanske hans sätt att ifrågasätta postning av bilder där du poserar på samma sätt med samma stats och som görs med tre dagars mellanrum?
Jag kanske läst fel men tråden heter dagsformstråden...
Sen kanske man kan beete sig vettigt trots att man inte tycker jag ska posta bilder, hans val att kolla. Blir så less på medelålders loosers som måste gråta.
__________________ RAW Styrkelyft + snyggträning, mkt bilder å filmer
medelålders? loosers? Bra form är det på dig "no questions".... Vet dock inte hur många som brukar posta samma bilder på sig varannan dag... (har en känsla av att moderat. kommer att lacka snart...)
Kanske inte ens borde ha diskussionen? Shadowfire brukar verka glad för det mesta, han kanske tycker att formen är bra men ville skoja till det lite med "meeeeeeegatruuuuck"? Men jo, bra form, kanske något kg till för "beachformen" men den hoppas jag du inte strävar efter som alla andra !
Tråden har väl egentligen bara ett syfte och det är väl att man ska posta bilder på sin dagsform, inte gnälla över att en person postar liknande bilder ofta och slår samma pose, det borde väl bara uppskattas. Bättre det än en helt död dagsformtråd? eller? Och varför skulle någon moderator lacka? För att man följer trådens syfte?
Och varför får man inte kalla någon tönt eller looser då personen i fråga uppför sig som en?
11 dagar efter fotograferingen med Andy så ser man ut så här. Har ätit som en mindre familj och styrkan börjar så smått komma tillbaka. Vikten liger på smått otroliga 91 kg morgonvikt.. Mkt kolisar + kreatin = binda vätska
11 dagar efter fotograferingen med Andy så ser man ut så här. Har ätit som en mindre familj och styrkan börjar så smått komma tillbaka. Vikten liger på smått otroliga 91 kg morgonvikt.. Mkt kolisar + kreatin = binda vätska
Bra tryck!
Även om du satt inne med en grym form innan tycker jag du ser betydligt bättre ut i den här formen.