2007-08-02, 16:01
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Vad bör man skriva på kuveret innehållande arbetsansökan?
Imorgon ska jag iväg och söka jobb, besöka några butiker, skaka hand, skratta åt dåliga skämt och lämna ansökan. Dock står jag nu i valet och kvalet.
På kuveren som innehåller mitt personliga brev och min CV, står butikens namn. Men ska jag inte skriva mer därtill, på själva kuveret?
Tips, förslag och dåliga skämt välkomnas.
|
|
|
2007-08-02, 16:06
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
Imorgon ska jag iväg och söka jobb, besöka några butiker, skaka hand, skratta åt dåliga skämt och lämna ansökan. Dock står jag nu i valet och kvalet.
På kuveren som innehåller mitt personliga brev och min CV, står butikens namn. Men ska jag inte skriva mer därtill, på själva kuveret?
|
Mjältbrand skrivet med getblod
Dålig humor man har LoL
|
|
|
2007-08-02, 16:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
"Arbetsansökan" kanske? så att rätt person får kuvertet
|
|
|
2007-08-02, 16:16
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
|
Om du är sugen på att dra och jobba i England istället kan du alltid skicka PM. Eventuella säljjobbserfarenhet är alltid ett plus.
|
2007-08-02, 16:17
|
|
Jag ber om det.
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Snafu
Om du är sugen på att dra och jobba i England istället kan du alltid skicka PM. Eventuella säljjobbserfarenhet är alltid ett plus.
|
Det är faktiskt något som kanske sker om några månader om jag får saker och ting rätt på min nuvarande agenda först. Så tack  !
|
|
|
2007-08-02, 16:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Du kan ju alltid åka till Irland, har du suttit vid en dator innan och kan svenska så kan du få jobb som teknisk support här, åtminstonde i Dublin.
Jobb sökes gärna via nätet, tex www.jobs.ie
|
|
|
2007-08-02, 17:20
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Antosh
Du kan ju alltid åka till Irland, har du suttit vid en dator innan och kan svenska så kan du få jobb som teknisk support här, åtminstonde i Dublin.
Jobb sökes gärna via nätet, tex www.jobs.ie
|
Är det inte bättre med engelska?
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:57.
|

|