Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-25, 15:18   #1
wza
Registered User

Reg.datum: Sep 2006
Cityakuten

Någon som har varit där på morgonen när de öppnar? Slipper man en fet kö om man är där först eller är det personer från tidigare dag som ska undersökas? Slitit upp korsbandet på nytt tror jag, och minns första gången det hände att jag köade i 16timmar på SÖS.
wza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-25, 15:26   #2
wza
Registered User

kanske borde lagt till " i stockholm" i rubriken, nu tror väl alla att tråden handlar om serien..
Gammal 2007-06-25, 15:29   #3
mini
Svensk mästarinna 2011.

minis avatar

Reg.datum: Sep 2003
De gånger jag varit där eller hört andra som varit där har väntetiden varit kort. Om alternativet är att sitta hemma och vänta med trasigt korsband tycker jag att du ska åka.
Gammal 2007-06-25, 15:30   #4
NiXPhoenix
Banned

Reg.datum: Oct 2003
Vilket sammanträffande, min mamma ska dit och undersöka en tand på onsdag. En lagning som rasade av. Hon bokade tiden idag.

Aja, kan tyvärr inte hjälpa dig.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-25, 15:31   #5
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Har varit där några gånger. Väntetiden varierar kraftigt. Är du där ca 20 minuter innan öppning så lär du inte behöva vänta mer än 30 minuter i alla fall.
MasterChief är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-25, 15:36   #6
wza
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Har varit där några gånger. Väntetiden varierar kraftigt. Är du där ca 20 minuter innan öppning så lär du inte behöva vänta mer än 30 minuter i alla fall.
Okej, låter jättebra.. folk som varit där idag är alltså kvar där idag tills de fått hjälp? Bildas det kö utanför dörrarna innan de öppnat alltså? tack för svaren.
Gammal 2007-06-25, 15:45   #7
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av wza Visa inlägg
Okej, låter jättebra.. folk som varit där idag är alltså kvar där idag tills de fått hjälp? Bildas det kö utanför dörrarna innan de öppnat alltså? tack för svaren.
Ja, de gånger jag varit där så är det kö utanför deras dörr, ner för trappan och ibland ut på gatan (innan de öppnar). Sen får alla en nummerlapp och man får sätta sig ned (vissa som är mer akuta får givetvis gå före i kön. Tex allergireaktioner). Därefter ropas man upp och man kommer in i ett annat vänterum. Där sitter man oftast med ett par andra. Sen tilldelas man läkare. Har aldrig väntat längre än 90 minuter, oavsett när jag kommit.

Dock har jag för mig att de inte har ortopedläkare tillgänglig varje dag. Så i ditt fall kan de be dig återkomma annan dag. Ring och kolla för säkerhets skull!
Gammal 2007-06-25, 15:48   #8
wza
Registered User

Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Ja, de gånger jag varit där så är det kö utanför deras dörr, ner för trappan och ibland ut på gatan (innan de öppnar). Sen får alla en nummerlapp och man får sätta sig ned (vissa som är mer akuta får givetvis gå före i kön. Tex allergireaktioner). Därefter ropas man upp och man kommer in i ett annat vänterum. Där sitter man oftast med ett par andra. Sen tilldelas man läkare. Har aldrig väntat längre än 90 minuter, oavsett när jag kommit.

Dock har jag för mig att de inte har ortopedläkare tillgänglig varje dag. Så i ditt fall kan de be dig återkomma annan dag. Ring och kolla för säkerhets skull!
tack så jättemkt för hjälpen..då är jag där 30-45min innan imorn. Jo, var där alldeles nyss, idag var ortopedmottagningen stängd. Men den skulle vara öppen imorn.
Gammal 2007-06-25, 15:51   #9
MasterChief
Världens Största Kyk®

MasterChiefs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av wza Visa inlägg
tack så jättemkt för hjälpen..då är jag där 30-45min innan imorn. Jo, var där alldeles nyss, idag var ortopedmottagningen stängd. Men den skulle vara öppen imorn.
Då borde du rätt omgående få hjälp tror jag.

(Om du inte har en jävla otur då...)

Lycka till :-)

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.