Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-06-20, 20:05   #1
Angel
Ge mig nått fint nu!

Reg.datum: Feb 2004
Besviken! (Cry me a river)

Jag måste få skriva av mig lite för nu är jag ledsen/besviken.

Sedan ja och mitt ex gjorde slut för 1,5 år sedan har ja försökt passa mig jäkligt noga för att bli kär igen. För att jag vill inte få dom där hemska känslorna när man blir dumpad/allt går fel osv. Ja ni vet. Jag har träffat killar såklart men då har ja alltid haft den inställningen att det inte kommer bli något mer än ett hångel osv. Inte blivit kär, mått kanonbra och varit glad.

Men så träffar ja den här killen, ja trodde samma sak om han, att de bara va en kul grejj, en flört osv. Tyckte inte alls han va nått för mig först. Men sen hör han av sig igen, och vi träffas igen. Och igen. Och han e väldigt gullig, ni vet hålla-handen gullig. Pratar om att han absolut inte bara är ute "efter en sak" utan vill ha flickvän och verkligen gillar mig osv osv.

Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.

Jag blir så jävla trött/förbannad. Kom han på det nu? Kunde han inte klämt fram det innan jag började falla för han? Varför dra allt det gulliga romantiska om han ändå känner så? Ifall ja hade vetat det från början så hade det varit fine, då är man på samma nivå samma vilkor. Men jag hatar när sånt kryper fram efter ett tag. Och hade jag inte messat honom så hade han förmodligen inte ens hört av sig alls.

Nä, aldrig mera bry mig om någon.

Så, nu har ja skrivit av mig.

(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:08   #2
Röda_Lacket
legitimerad oskuld

Reg.datum: Oct 2005
Tråkigt att höra alltid lika jobbigt när det blir såhär tro mig jag har varit med om endel sådana här saker dem senaste åren då jag var urform. Men snart hittar du någon som inte beteer sig såhär och får dig att känna så som du precis kännt.
Röda_Lacket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:10   #3
Prankie
Registered User

Prankies avatar

Reg.datum: Nov 2002
Han kanske bara ville testa om sin charm fortfarande fungerade, och fina tjejer faller ju oftast för idioter. Cheer up!
Gammal 2007-06-20, 20:24   #4
Viktor_Balck
Registered User

Viktor_Balcks avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Jag måste få skriva av mig lite för nu är jag ledsen/besviken.

Sedan ja och mitt ex gjorde slut för 1,5 år sedan har ja försökt passa mig jäkligt noga för att bli kär igen. För att jag vill inte få dom där hemska känslorna när man blir dumpad/allt går fel osv. Ja ni vet. Jag har träffat killar såklart men då har ja alltid haft den inställningen att det inte kommer bli något mer än ett hångel osv. Inte blivit kär, mått kanonbra och varit glad.

Men så träffar ja den här killen, ja trodde samma sak om han, att de bara va en kul grejj, en flört osv. Tyckte inte alls han va nått för mig först. Men sen hör han av sig igen, och vi träffas igen. Och igen. Och han e väldigt gullig, ni vet hålla-handen gullig. Pratar om att han absolut inte bara är ute "efter en sak" utan vill ha flickvän och verkligen gillar mig osv osv.

Sist vi träffades va i lördags. Sen hör jag ingenting från han och ja hör inte av mig heller. Men så tänker jag att jag gillar ju verkligen den här killen. på riktigt.Så efter mycket tvekande ringer ja han igår, vi pratar lite och till slut frågar ja om han har lust att ses någon dag. Ja imorrn säger han, och säger att han ska ringa mig imorgon(idag). Jag är hemma hela dagen, men ingen som ringer. Vid 18tiden åker jag hem till en kompis och vid 19.30 börjar jag bli jäkligt irriterad och skickar ett sms och skriver något med att jag antar att han inte ville ses eftersom han aldrig hörde av sig.

Till svar får jag (lite klassiskt) att jag är bra och sånt med han är inte redo för det jag vill. (hur vet han vad jag vill?) Och att han måste bearbeta färdigt sitt förra förhållande först, och att jag inte skall vara arg på han.

Jag blir så jävla trött/förbannad. Kom han på det nu? Kunde han inte klämt fram det innan jag började falla för han? Varför dra allt det gulliga romantiska om han ändå känner så? Ifall ja hade vetat det från början så hade det varit fine, då är man på samma nivå samma vilkor. Men jag hatar när sånt kryper fram efter ett tag. Och hade jag inte messat honom så hade han förmodligen inte ens hört av sig alls.

Nä, aldrig mera bry mig om någon.

Så, nu har ja skrivit av mig.

(Tigerkotten behöver inte svara i denna tråden, jag vet redan vad du tycker)
Sänk honom, rakt av.
Viktor_Balck är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:27   #5
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Reg.datum: Aug 2005
Ge den jäveln en popnit! Så hoppar du på nästa. Bara att köra på som en säger.
Ryska_raketen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:29   #6
Cilia
Kolos egen surtant

Cilias avatar

Reg.datum: Sep 2003
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
Angel, jag förstår att du är besviken. Varför kan folk inte vara rakare? Igår när du pratade med honom kunde han ha sagt det till dig. Men min erfarenhet är att dom flesta är väldigt väldigt fega och lättare att bara låta det rinna ut i sanden.

Han är en looser och sånna vill du ändå inte ha
Gammal 2007-06-20, 20:32   #7
Angel
Ge mig nått fint nu!

Ja, varför ska dom vara så jävla fega för? Han är nästan 30 också, borde man inte växt till sig lite då?
Gammal 2007-06-20, 20:35   #8
Raggis
Jag har fel. :(

Raggiss avatar

Reg.datum: Mar 2006
Usch, förstår dig. Jag och min flickvän breaka för 2 veckor sen. Bearbetar fortfarande sorgen. Kommer vara asrädd för att bli kär i framtiden.
Raggis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:38   #9
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Raggis Visa inlägg
Kommer vara asrädd för att bli kär i framtiden.
Nej, det kommer du inte.
Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:39   #10
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Han ville bara ligga men vågade inte säga det.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:39   #11
pilt77
Taxidriver

pilt77s avatar

Du skulle ha lyssnat på mig från början. Jag kände igen stilen han körde med. Men du kommer snart över honom. Jag ska bjuda på tacos och köpa extra toapapper *krama*
pilt77 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:41   #12
tigerofsweden
Fitness4Life

tigerofswedens avatar

Reg.datum: Jan 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Nej, det kommer du inte.
Känns som jag +1'ar Yankeee ofta nu men han har ju rätt. Man tror man kommer vara rädd men så träffar man den där tjejen och med ens så har man glömt allt som har med rädsla för att bli kär att göra
tigerofsweden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:41   #13
Raggis
Jag har fel. :(

Raggiss avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee Visa inlägg
Nej, det kommer du inte.
Jag vet att man inte kan styra över sina känslor. Men, nu vet man hur det känns.
Raggis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:41   #14
jenny
Registered User

jennys avatar

Reg.datum: Jun 2006
Om någon har ett bra svar på killar gör så så vill jag gärna veta. En av mina kompisar träffar den ena killen efter det andra som kör samma stil. Först är hon inte intresserad men de är envetna och säger en massa gulliga grejer och sedan när hon blir intresserad så är de inte redo för ett förhållande . Jag fattar inte det där spelet alls.
jenny är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-06-20, 20:42   #15
Angel
Ge mig nått fint nu!

Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z Visa inlägg
Han ville bara ligga men vågade inte säga det.
Vi hade redan legat, ja ville inte ens ha hans nummer först,ville bara slänga ut han på morgonen. Det va han som tog mitt nummer och hörde av sig sen...

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:03.