Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-04-20, 14:22   #1
Lowis
Registered User

Lowiss avatar

Reg.datum: Jun 2006
Stung Lipplumper?

Någon som vet om den här produkten kan skada på något sätt, kortsiktigt/långsiktigt. Ska vara som ett läppglans som förstorar läpparna. Innehåller eteriska oljor och gör så att blodcirkulationen ökar i läpparna. Läpparna blir rödare och större.
Lowis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-20, 14:24   #2
Fed up
Hottie!

Fed ups avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Lowis Visa inlägg
Någon som vet om den här produkten kan skada på något sätt, kortsiktigt/långsiktigt. Ska vara som ett läppglans som förstorar läpparna. Innehåller eteriska oljor och gör så att blodcirkulationen ökar i läpparna. Läpparna blir rödare och större.
Jag hade lip plumber från makeupstore förut, den innehöll menthol och kanel tror jag som gjorde att läpparna svullnade lite. Den funkade även om man inte såg skitstor skillnad och skadade inte läpparna alls. Tyvärr har jag tappat bort den, får köpa en ny...

Det finns nån annan produkt som sägs ska bygga upp läpparna även långsiktigt, den ovan håller bara nån timme max. Minns ej namnet nu och det kan ändå kvitta för jag vet ändå inte om den är farlig eller ej. Är lite sugen att testa, men den kostar 500, lite maxat tycker jag.

Hm, dåligt svar kanske, men jag tror inte det är farligt. Vad är det för märke som gör den? länk?
Fed up är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-20, 14:32   #3
skyler
Registered User

Reg.datum: Feb 2006
Hmm.. Blev lite misstänksam mot den typen av produkt när jag
testade citylips(lip-plumber)
Såg ut som jag fått en käftsmäll i timmar efteråt. Blev helt rödflammig runt hela munnen och så brände det en del. Håller mig till vanliga läppglans i fortsättningen
skyler är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:35.