Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-04-09, 16:36   #1
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Reg.datum: Mar 2005
mönstring i täby på onsdag

Nå, någon mer som ska dit och mönstra? Har nämligen no idea hur jag kommer dit. Bor inte i sthlm.

Känns ju lite onödigt att dra dit när jag ändå inte ska gå lumpen, men kan väl vara bra att veta hur man ligger till i alla tester

Det är iaf på drottningholmsvägen tydligen, så kanske någon som bor där i närheten som kan hjälpa?
krilleh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 16:38   #2
sunkan
Registered User

sunkans avatar

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av krilleh Visa inlägg
Nå, någon mer som ska dit och mönstra? Har nämligen no idea hur jag kommer dit. Bor inte i sthlm.

Känns ju lite onödigt att dra dit när jag ändå inte ska gå lumpen, men kan väl vara bra att veta hur man ligger till i alla tester

Det är iaf på drottningholmsvägen tydligen, så kanske någon som bor där i närheten som kan hjälpa?
passa dig, den attityden hade jag med å nu gör jag lumpen i boden. Vill man göra lumpen= gör testerna och gör dem bra. Vill man inte göra lumpen= gör testerna men gör dem inte bra.

Sen att jag tycker att alla ska göra lumpen är väl en annan sak.
sunkan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 16:50   #3
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Som en polare gjorde

När han skulle ta upp kpist-attrappen för att se om han var höger alt vänsterhänt så tappade han den i golvet
Gammal 2007-04-09, 16:51   #4
NiXPhoenix
Banned

Reg.datum: Oct 2003
Hört talas om SL? Det står för Stockholms Lokaltrafik tror jag. :o

Hur som helst, det är kollektivtrafiken här i Stockholms län, gå in på www.sl.se och skriv in adressen.

Vet inte varifrån du kommer, men antagligen är bästa sättet att åka in till Stockholms central, sen därifrån tunnelbana till Östra Station, sen tar du tåget därifrån. Går tre olika linjer, du ska åka med Näsbyparkslinjen, den går väldigt sällan men annars måste du böka med buss och skit. Tror du går av en station innan ändstationen. Sen är det nära därifrån. Du kommer se ett gäng andra killar på tåget som också ska mönstra antagligen.

Själv bor jag i Täby, fick skjuts med bil i ungefär 10 min. :P Lite skillnad mot en del andra stackare som måste ta sig över halva landet för att komma till mönstringen.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 16:58   #5
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av sunkan Visa inlägg
passa dig, den attityden hade jag med å nu gör jag lumpen i boden. Vill man göra lumpen= gör testerna och gör dem bra. Vill man inte göra lumpen= gör testerna men gör dem inte bra.

Sen att jag tycker att alla ska göra lumpen är väl en annan sak.
Tack för tipset

Nja, känns bara mer värt att jobba under den tiden och styrketräna. Än att bo i någon skog och se musklera ruttna bort

Ok, lite överdrivet.
Gammal 2007-04-09, 17:02   #6
sunkan
Registered User

sunkans avatar

Citat:
Tack för tipset

Nja, känns bara mer värt att jobba under den tiden och styrketräna. Än att bo i någon skog och se musklera ruttna bort

Ok, lite överdrivet.
jobba och styrketräna kommer du ha mååånga år på dig att göra men lumpen har du en chans på dig att göra. Näe nu ska jag sluta försöka övertala dig.
Gammal 2007-04-09, 17:04   #7
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av NiXPhoenix Visa inlägg
Hört talas om SL? Det står för Stockholms Lokaltrafik tror jag. :o

Hur som helst, det är kollektivtrafiken här i Stockholms län, gå in på www.sl.se och skriv in adressen.

Vet inte varifrån du kommer, men antagligen är bästa sättet att åka in till Stockholms central, sen därifrån tunnelbana till Östra Station, sen tar du tåget därifrån. Går tre olika linjer, du ska åka med Näsbyparkslinjen, den går väldigt sällan men annars måste du böka med buss och skit. Tror du går av en station innan ändstationen. Sen är det nära därifrån. Du kommer se ett gäng andra killar på tåget som också ska mönstra antagligen.

Själv bor jag i Täby, fick skjuts med bil i ungefär 10 min. :P Lite skillnad mot en del andra stackare som måste ta sig över halva landet för att komma till mönstringen.
Ok schysst! Jag kommer med buss ifrån uppsala. Så den stannar ju när vid stationen. Då blire tunnelbana till östra station alltså! När man kliver av där går tåget till täby i närheten? Går väl ifs bra att fråga någon.

Väldigt sällan låter jobbigt, men får kolla upp de där lite närmare då. Kommer komma till sthlm runt 8. Ska vara där 9. borde väl hinna
Gammal 2007-04-09, 17:08   #8
krilleh
Banned User

krillehs avatar

stannar tåget då i Täby centrum? Långt därifrån till drottningholmsvägen? Hoppas det inte är så stort område
Gammal 2007-04-09, 17:31   #9
FreCKo
Registered User

FreCKos avatar

Reg.datum: Jul 2006
NIO på morgonen? VA I HELVETE jag var tvungen att vara där SJU!
Gammal 2007-04-09, 17:50   #10
Spinkot
Smalfet

Spinkots avatar

Reg.datum: Jul 2004
Vi som bor ute på landet fick åka inhyrd buss direkt till mönstringen när jag mönstrade, det var snällt
Spinkot är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 17:54   #11
krilleh
Banned User

krillehs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av FreCKo Visa inlägg
NIO på morgonen? VA I HELVETE jag var tvungen att vara där SJU!
haha.. men 9 är ju fort. sjukt tidigt då jag har lov =/ Och resan tar ju ett tag med alla byten.
Gammal 2007-04-09, 18:00   #12
Dissector
Steve is teh shit!

Dissectors avatar

Reg.datum: Jun 2005
Citat:

Jag bor inne i Halmstad och det gick ändå en buss som var satt speciellt för de som mönstrade den dan. Du borde ha fått nåt papper om det.

Angående testerna och det där: Om du inte vill göra lumpen, så akta dig lite för att kämpa :P Vill du inte göra lumpen så säg det när du kommer dit så är det praktiskt taget klart sen. Jag ville göra lumpen, så jag jobbade på och sa att jag ville (och fick plats med). En kompis sa att han inte ville, behövde inte göra ett enda test utan fick åka hem direkt när han ville :P Det är lättare att slippa från början än att ta sig ur om man väl blir placerad.
Dissector är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 19:22   #13
BigForre
Registered User

BigForres avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:

Oj, hem till min hood ...Djursholmsvägen ligger mönstringen i Näsbypark på.
BigForre är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-04-09, 19:25   #14
sunkan
Registered User

sunkans avatar

Citat:
haha.. men 9 är ju fort. sjukt tidigt då jag har lov =/ Och resan tar ju ett tag med alla byten.
jag for dit kl6 dagen innan och blev väckt kl5morgonen efter
Gammal 2007-04-09, 21:25   #15
NiXPhoenix
Banned

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ok schysst! Jag kommer med buss ifrån uppsala. Så den stannar ju när vid stationen. Då blire tunnelbana till östra station alltså! När man kliver av där går tåget till täby i närheten? Går väl ifs bra att fråga någon.

Väldigt sällan låter jobbigt, men får kolla upp de där lite närmare då. Kommer komma till sthlm runt 8. Ska vara där 9. borde väl hinna
Citat:
stannar tåget då i Täby centrum? Långt därifrån till drottningholmsvägen? Hoppas det inte är så stort område

Alltså, det står ju på lumpen.se hur du ska ta dig dit. Jag gick in och kollade åt dig.
Näsby Allé heter tågstationen, dock kan du även åka med Österskärslinjen som går oftare till Täby centrum och ta buss därifrån.
Sl.se och lumpen.se är allt du behöver. Ja sen biljett också.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.