Sök på YouTube eller dyligt och posta ert favoritframträdande av en artist eller grupp. Släng inte bara in 8 låtar i varje inlägg utan ta de allra bästa.
Skriv gärna namn på artist och låt samt tidpunkt och plats som den spelas på.
Jag skulle kunna posta min favorit men jag tror att det klippet kommer upp senare iaf. Jag räknar med dig HenrY
Synd att jag bara hittade videos med dåligt ljud, men när jag såg Cannibal Corpse framföra The Wretched Spawn och headbanga unisont så var det nog mitt absoluta death metal-klimax. George Corpsegrinder Fischer kan banga. Jävlart säkert.
edit: Ska tilläggas att de gick upp efter Spawn of Possession som hade gjort ett helt sanslöst bra gig, och vi var många som undrade ifall CC inte skulle bli dwarfade denna kväll. Men de visade att gammal är äldst och fick hela hallen att gunga i extas. Det är helt sjukt vad bra konsert det var.
När Queen spelade Bohemian Rhapsody på Wembley inför 150.000 åskådare...
En av tidernas absolut största band spelade en av tidernas bästa låtar...
Tyvärr dog han av AIDS 24 November 1991. RIP
__________________ "Feltänkandet" som allra vackrast: "Sen kan man ju "tänka fel" också. Men det är något som man kan komma tillrätta med i olika former av terapi" - Ignatius72
Visste att jag kunde lita på dig Solros. Hade den framme utifall du inte skulle sett tråden
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.