Random irc-dynga eftersom jag är jag.
AkirA^pAk spikes: ja måste köpa nya högtalare
spikes hehe dårå?
AkirA^pAk min ena är DÖD
AkirA^pAk dom ja ska ha kostar 11k...
spikes AkirA^pAk, ah, du menar till tävän?
Hagge_ vad skaru ha då akira?
Hagge_ klipsch?`
AkirA^pAk hagge: klipsch rf 82
AkirA^pAk spikes: mm till tv'n
spikes kk
AkirA^pAk låter helt sjukt fett
AkirA^pAk ska låna hem ettpar tänkte ja
AkirA^pAk 'måste bara se så ja har pengar..
AkirA^pAk tänkte ju köpa bilgrejer men de får vänta
AkirA^pAk blir fan gråtfärdig av ljudet som e nu
Triper Vad är det som gått snett då? Något som spruckit?
spikes den har väl varit sallad i säkert över ett år
Triper Testat att byta plats i förstärkaren?
Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Precis, 10990kr kostar dom här nere i Skaune. Jag är jävligt sugen på dessa, så meddela gärna när din polare har inhandlat dom!
|
Men jag har ju inget att jämföra med så jag är ju inte mycket till hjälp. När jag köpte mitt demade han iofs någon klipschhögtalare också och jag tyckte ju att det lät bra då, men det kanske jag skulle tycka om allt. Antar att han drev dem med rätt ok elektronik också, eller antog då iaf. De har ju dock väldigt hög känslighet så de låter väl med mindre grejer också. Men jag gillade inte hans "du ser ju här, sehr gut, och här..."-kopior o reviews från diverse tidningar i en pärm så jag sket i det o handlade i Västerås istället.
Och där gjorde jag eventuellt misstaget att ta B&W dm603s2 eftersom jag i princip redan hade bestämt det via hemsidesbesök i förväg istället för Dali 8008 som eventuellt lät bättre

Citat:
Ursprungligen postat av hahavaffan
Tack ni andra för svaren! Det blir till att provlyssna en hel del nu framöver. Ska dock till Australien i ett halvår, och jag drar på tisdag nästa vecka. Så jag väntar nog tills jag kommer hem igen. Om jag kan! Är så jääävla sugen på att köpa nu
Rotel+Klipsch - NAD+Dali. Dessa är de mest intressanta just nu. Cambridgen känns för klen, likaså verkar inte KEF nåt som passar mig. Men som ni säger, provlyssna är A och O!
|