Söker efter en orginal låt, detta är remixen eller covern eller what ever
"Luca feat. Deejay Jay - Bachi Bach" orginal låten är riktigt skön vore grymt om nån kunde hjälpa mig.
Producentkollektivet är Stockholmsbaserade Luca, den etablerade DJ:n går under namnet Deejay Jay och sångerskan heter Anna Nordell. Originallåten "Tic Tic Tac" som samplats är från 1997 och den nymixade golvvältaren heter "Bachi Bachi". För det här kommer att bli en av sommarens stora akter på dansgolven runt om i Europa. Tro mig. Så blir det.
Tar man med även "tic tic tac" i sökningen så är en av de första träffarna nått som säger detta:
Citat:
Originallåten heter "Tic tic tac" och sjungs av Chilli feat. Carrapicho.
Hoppas det är rätt låt och att du lärt dig nått om googling.
Ursprungligen postat av Fredrik Berg @ musiklandet.se
Producentkollektivet är Stockholmsbaserade Luca, den etablerade DJ:n går under namnet Deejay Jay och sångerskan heter Anna Nordell. Originallåten "Tic Tic Tac" som samplats är från 1997 och den nymixade golvvältaren heter "Bachi Bachi". För det här kommer att bli en av sommarens stora akter på dansgolven runt om i Europa. Tro mig. Så blir det.
NEEEEJ!!! dynamo hann först
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Mohahaha, där växte min internetpenis med flera cm!
Det sägs att det inte är kukens storlek som räknas längre, det är bredbandets.
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.