Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-29, 17:09   #1
saidy
Registered User

Reg.datum: Jan 2006
köpa kosttillskott i australien?

vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.

ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...

en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare
saidy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-06-29, 20:52   #2
paddanboy
Registered User

paddanboys avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av saidy
vet ni någon kosttillskott levrantör/företag i australien som har erkänt bra produkter (kvalite och pris) ? om ja, länk gärna hemsida om möjligt.

ska nämligen plugga där under 1 års tid och vill absolut inte sacka ner med mitt tränanade...

en bra sak är att tonfisken (ja alla fisk över huvud taget) kommer vara billigare
Sök på google, nutrition store + australia eller liknande. Klart det finns tillverkare där.
paddanboy är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-07-03, 13:10   #3
NiXPhoenix
Banned

Reg.datum: Oct 2003
Citat:
Ursprungligen postat av saidy

Fan vad nice, god och billig tonfisk!
Du får gärna rapportera hur det gick, hur mycket kostar en burk god tonfisk osv.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:22.