Hatar att inte ha TV.
Ska sätta mig och stirra i taket istället, fokuserar jag tillräckligt hårt kan det ibland dyka upp roliga mönster, nästan som myrornas krig, nästan som TV, gratis.
Beer....my only weakness. My akillesheal if you will.
Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Solros
Hatar att inte ha TV.
Ska sätta mig och stirra i taket istället, fokuserar jag tillräckligt hårt kan det ibland dyka upp roliga mönster, nästan som myrornas krig, nästan som TV, gratis.
Du kan köra med Guantanamo (tm) metoden! Stäng in dig själv i ett hyffsat isolerat rum utrustat med en fet stereoanläggning eller helt enkelt din mp3-spelare. Lyssna på enspårigt brus i fem till arton timmar så ska det tydligen dyka upp disneyfigurer och kanske till och med få dig att erkänna brott mot mänskligheten!
Kollade lite efter Nip/Tuck. Det var den sämsta skit jag sett på länge. Iofs var jag inte med från början.
__________________ Tacka vet jag konstruktivt livsknarkande. - Doctor Snuggles
Fanns aldrig i kravspecifikationen att livet skulle vara rättvist. Försent att koda om allting nu så vi får fortsätta simulationen. Kanske kan vi patcha? - stridis
Lou Ferrignos cameo tycker jag är rätt kul i den filmen, särskilt där när han kommer ut ur hissen och träffar på Eric Bana. Fy fan vad grov han ser ut där! Helt sjukt, för att vara i den åldern särskilt.
Har jag helt fel om jag säger att Lou är världshistoriens sämste skådespelare? Minns knappt något alls från gamla hulken men det känns ändå som ett rimligt antagande