2006-03-03, 00:00
|
|
|
Kolo-Brolle
Reg.datum: May 2005
|
Skandal! Dif missar slutspel!
Blir så extremt besviken, bitter, arg och less när dif nu missar slutspel efter en av de mest patetiska slutstriderna någonsin. Det gick ju jätte bra fram till det var dags att möta träsklagen. Mäktiga Leksand och tunga brynäs.. 0- jävla 10 i röven och sen va det kört! Helvete grabbar vad är det med er?! Nu missar vi slutspel men det gör väll ingenting egentligen för med det spelet som visades upp under spurten så hör dif inte hemma i Elitserien utan borde tampas med storheter som aik och teg i kack divisionerna. Satan va less jag är!!
|
|
|
2006-03-03, 00:03
|
|
|
Flen
Reg.datum: Feb 2005
|
Välsdigt trist är det. Men förväntningarna innan säsongen var inte mycket högre än vad de presterat heller.
Hoppas de kommer igen nästa säsong med ett grymt lag.
|
|
|
2006-03-03, 00:05
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Förstår inte hur man kan bry sig så mycket...
Har en polare i klassen som håller på Leksand, och han blir helt ärligt deprimerad när dom förlorar. Sen när man påpekar det så blir han riktigt, riktigt förbannad...Detta är inget skämt heller, utan på fullt alvar.
Då börjar man fan fundera...
|
|
|
2006-03-03, 00:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
|
|
|
|
|
|
Jul-John
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av HenrY
Förstår inte hur man kan bry sig så mycket...
Har en polare i klassen som håller på Leksand, och han blir helt ärligt deprimerad när dom förlorar. Sen när man påpekar det så blir han riktigt, riktigt förbannad...Detta är inget skämt heller, utan på fullt alvar.
Då börjar man fan fundera... 
|
Men du är ju större än honom, varför oroa sig då om han skulle bli förbannad?
|
|
|
|
|
|
Kolo-Brolle
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av andeN.
Välsdigt trist är det. Men förväntningarna innan säsongen var inte mycket högre än vad de presterat heller.
Hoppas de kommer igen nästa säsong med ett grymt lag. 
|
Jo, innan säsongen så hadde man ju inga högre förväntningar. Det är bara det att dom spelade så bra mot alla topplag. När det sen var dags att ta lite "enkla" poäng mot bottenlagen så gick det käpprätt åt helvete, det är det jag blir så j¤%&* less på!
Citat:
|
Ursprungligen postat av zoltan_hellhound
|
|
|
|
2006-03-03, 00:10
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av qubie
Men du är ju större än honom, varför oroa sig då om han skulle bli förbannad? 
|
Han är syrier o har kniv o säger "jag knullar din mamma faen!"
|
|
|
2006-03-03, 00:11
|
|
|
Kolo-Brolle
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av HenrY
Han är syrier o har kniv o säger "jag knullar din mamma faen!"
|
Och håller stenhårt på Leksand? Låter som en interesant kombination
|
|
|
2006-03-03, 00:15
|
|
|
Registered User
|
Allt jävla snack om vi spelar såhär bra kan vi ta SM-GULD. Så gick allt åt helvete. Men men
Jag tycker det att det är synd att Stockholm inte kan ha ens 1 topplag i ishockey, men det är kommunens fel. DIF har så extrema kostnader pga Globen, varit mycket snack om publiksnittet osv. Men nu har jag iofs inte så mycket koll längre, men jag skulle tippa på att vi ligger högt i publikligan.
Det skulle vara trevligt med en ny hockey areana där det blir tryck i. Globen är helt värdelös för att få ett bra drag, om det ska bli ett bra drag i Globen krävs nästintill fullsatt med stor klack, och det är så extremt trist.
|
|
|
2006-03-03, 00:24
|
|
|
Hrafnin Flygur
Reg.datum: Dec 2003
|
Skandal...
Om man använder ordet skandal för att beskriva att något lag i någon sport
inte får spela vidare i någon turnering vad ska man då använda för ord för att beskriva riktiga "skandaler".
Skärp dig och skaffa lite perspektiv....
|
2006-03-03, 00:29
|
|
|
Kolo-Brolle
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Garnax
Skandal...
Om man använder ordet skandal för att beskriva att något lag i någon sport
inte får spela vidare i någon turnering vad ska man då använda för ord för att beskriva riktiga "skandaler".
Skärp dig och skaffa lite perspektiv....
|
SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
2006-03-03, 00:30
|
|
|
Kolo-Brolle
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av grisbil3n
Lugna sig, jag har medicin!
|
 High five på den..
|
|
|
2006-03-03, 00:31
|
|
|
nöff nöff, tut tut!
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Rock'nRoll
 High five på den..
|
|
|
|
2006-03-03, 07:28
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Rock'nRoll
Blir så extremt besviken, bitter, arg och less när dif nu missar slutspel efter en av de mest patetiska slutstriderna någonsin. Det gick ju jätte bra fram till det var dags att möta träsklagen. Mäktiga Leksand och tunga brynäs.. 0- jävla 10 i röven och sen va det kört! Helvete grabbar vad är det med er?! Nu missar vi slutspel men det gör väll ingenting egentligen för med det spelet som visades upp under spurten så hör dif inte hemma i Elitserien utan borde tampas med storheter som aik och teg i kack divisionerna. Satan va less jag är!!
|
vaddå skandal? Det är ju helt underbart  ...
Var fan på tiden att de kaxiga asen fick sig en läxa
Som Luleå supporter unnar man inte Djurgården eller Färjestad något gott...
|
|
|
2006-03-03, 07:39
|
|
|
Nallemoderator
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Tigerkotten
Det skulle vara trevligt med en ny hockey areana där det blir tryck i. Globen är helt värdelös för att få ett bra drag, om det ska bli ett bra drag i Globen krävs nästintill fullsatt med stor klack, och det är så extremt trist.
|
Några mindre frågor.
Om någon nu vill ha ett lag i Stockholm så kan de väl börja med att gå på matcherna i Globen så att det blir fullsatt?
Hur många av de i "klacken" är det som är ledare i ungdomshockeyn så att man får fram nya spelare?
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:13.
|

|