Jag har faktiskt köpt det där men inte använt det ännu, hade tänkt börja med det snart, så jag vet inte så mycket om själva tjänsten. Det jag vet är att dom fular sig riktigt mycket med sina priser.
Först ringde dom och sa att dom hade ett erbjudande där det kostade 599, det var rätt långt innan provet så jag var inte intresserad då, bad honom återkomma och samma scenario utspelade sig några gånger.
Till slut så tänkte jag faktiskt köpa det, då hade dom självklart ett annat "erbjudande" där det kostade 499, och det tog slut den dagen han ringde. Jag sa att jag ville tänka ett tag till varpå han påpekade att erbjudandet tog slut idag. Då frågade jag vad det kostar i vanliga fall, när dom inte har erbjudande. Då slingrade han sig från att svara och påpekade igen att dom har ett erbjudande som tog slut idag. Frågade samma fråga igen och då var han tyst i säkert 5 sekunder innan han berättade att dom hade en annat erbjudande som faktiskt startade dagen efter. Där kostade det 299 kronor och eftersom jag fick reda på det fick jag det för det priset. Så fula