Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
65kg... fan min syrra väger typ det och hon är enbart vältränad..
|
Vi kan alltså konstatera att du tycker att din syster väger för lite? Det hjälper knappast trådskaparen som mycket väl kan vara en 140 cm lång dam (eller en man för den delen).
Personligen så tycker jag att alla borde låta bli att oroa sig så mycket om "beachformen" och detaljer (eller rättare sagt dårskap) som "Kommer träningen vara bortkastad om det tar mig 6.87 minuter innan jag får i mig mina eftertränings-kolisar?" och koncentrera sig mer på att överhuvudtaget träna i mer än fyra månader (inte tvunget riktat mot trådskaparen som varit registrerad sen -03).
Alltså, "saknar" man kroppen så kommer knappast en kur kreatin hjälpa.
Sen för att svara på sista frågan: Nej, jag använder inte kreatin (överhuvudtaget). Jag har bara tränat i ett år och är fortfarande inne i "inkörningsfasen" men jag kanske kommer prova på det om fem år, eller så, när jag har fått känna lite mer på träningsformen (styrketräning).
Vid den tiden kommer jag förmodligen ha bestämt över huruvida styrketräning är något för mig (kommer alltså vara värt att lägga ner lite mer för att få det där extra). Jag kommer då också ha mer kunskaper om hur min kropp fungerar och då kunna veta om det är värt att använda kreatin (vanlig deff kontra "kreatin-deff").