Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-01-21, 10:46   #1
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Vi erkänner! Hör deras bekännelse här.

Sverige stannade på lördagsmorgonen när de två moderatprofilerna OggeP och Yankeee kallade till en presskonferens på LO-borgen och gemensamt erkände att de var sossar.

- Det är dags att komma ur garderoben nu. När är det första maj?, frågade OggeP när han slet loss sitt broderade M från Peak-tröjan.

- Det har varit tungt emellanåt. Nu känns det som om en tyngd har lyfts från mina axlar. Aldrig mer Henri Lloyd-jackor. Jag är befriad, exklamerade Yankeee från sin nya lägenhet på Södermalm.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-21, 10:52   #2
Ryska_raketen
Banned User

Ryska_raketens avatar

Reg.datum: Aug 2005
vem är den krullhårige ?
Ryska_raketen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-21, 10:58   #3
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003
Vi kunde helt enkelt inte motstå att få 15k netto i månaden utan att behöva jobba, att få lägenheter i innerstaden (hur tror du jag fick min på södermalm?) utan kötid, att kunna göra allt som "vanliga" människor inte får göra utan minsta risk för att åka dit. Men det som avgjorde var att vi ville vara närmare vår vän (trots att han är sousse) jay "the homo" z och hans kompisar i föreningen:

Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-01-21, 11:10   #4
OggeP
Shemale performer

OggePs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Yankeee
Vi kunde helt enkelt inte motstå att få 15k netto i månaden utan att behöva jobba, att få lägenheter i innerstaden (hur tror du jag fick min på södermalm?) utan kötid, att kunna göra allt som "vanliga" människor inte får göra utan minsta risk för att åka dit. Men det som avgjorde var att vi ville vara närmare vår vän (trots att han är sousse) jay "the homo" z och hans kompisar i föreningen:

Korrekt, spendera tid på sofflocket i överflödig lyx kan man inte bara säga nej till.
Soussarna vet verkligen hur man lyckas att få valuta för ingenting. Underbart, aldrig mer behöva jobba och endå kunna köra jaguar. Tack Jay-z för alla tips om hur man bli en glidare av dina mått.

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.