2005-12-22, 00:33
|
|
|
DISCOBUILDAH 4-EVAH
Reg.datum: Oct 2005
|
varför grälas det så lite i träningsdelen?
Förr var det alltid roliga gräl, vissa på låg nivå, andra på riktigt hög nivå, lärorikt, informativt och kul. varför har folk slutat med det? Skräms oliktänkande bort? Är internetpenisstorleken för liten? Nu vet jag att det sitter en hel del med "radikala" träningsåsikter, med en hel del kunskap och en bra förmåga att få kunskapen till text, här och myglar, starta lite gräl-trådar tack.
har ni problem med fantasin? Här är några ämnen till förslag för trådtitlar:
Varför HIT är öfverlägset
Nautiluskonceptet, vetenskapligt och sant
Varför Westside är ghey
Explosivt tramsande, skrock och skrönor
Doggcrap är ren dynga
|
|
|
2005-12-22, 00:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2004
|
jag har skitit ner mig. träna på och lär dig själv ett tag tycker jag , and thats what i say today.
|
|
|
2005-12-22, 00:43
|
|
|
Steve is teh shit!
Reg.datum: Jun 2005
|
Jag tycker det är rätt mycket trevligare när trådar inte spårar ut i gräl bara för att någon skrivit nåt fel, och kommande 20 inlägg handlar om att "Jaså, och hur vet du det?" och liknande extremt givande saker. Läser man i träningsdelen är det väl oftast för att man söker någon info, och då är det otroligt jobbigt när man hittar trådar fulla av attacker från folk som äntligen hittade nåt fel så de kan känna sig duktiga nog att kalla den andra för det ena och det andra. Jag tycker det har varit sällsynt med gräl som varit direkt informativa, åtminstone har de varit långt krabbigare än om en person istället påpekat direkt att det inte stämmer och hur det ligger till, istället för att gräla om saken. Diskussion och argumentering är ju en annan femma helt klart.
Hädanefter kallar du mig Fjodor!
|
|
|
|
2005-12-22, 00:50
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Jag har för lite erfarenhet för att argumentera för ett speciellt program. Sen tränar jag som jag vill och lägger liten vikt vid vad som anses optimalt av andra mera erfarna byggare, om det inte är i linje med min egen träningsfilosofi.
Jag tycker det är onödigt att bråka om såna saker. Var och en med sitt.
Sakliga diskussioner ska det vara.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2005-12-22, 00:50
|
|
|
ett tuff text
Reg.datum: Feb 2005
|
Jag tror det beror på att alla kan allt idag. Varför diskutera när man vet och kan allt och bäst? Meningslöst^2, speciellt på internet.
|
2005-12-22, 00:51
|
|
|
Kan man få allt i versaler?
Reg.datum: Aug 2004
|
hahah nu blev jag sugen på att leta upp den coca + bullar = muskler-tråden
|
|
|
2005-12-22, 00:52
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Dumleman
Varför diskutera när man vet och kan allt och bäst? Meningslöst^2, speciellt på internet.
|
Kom ju från rätt käft.
|
|
|
2005-12-22, 01:15
|
|
|
DISCOBUILDAH 4-EVAH
|
Jag saknar danzig, han vet hur en slipsten skall dras. Jag saknar gräl där folk överglänser varandra med latinska termer, referenser och vetenskapliga artiklar.
Eller iaf, det skall börja lugnt, sen skall någon gå lite avsides med: "-Testa att dra ner volymen till...", någon tillrättavisar, sen kommer överglänsningskampen och sedan blir det ren pajkastning. Det var the "good old days" innan alla började med de trista: "-Jag har störst internetpenis" "KISS" och "-Gör det som känns bäst".
|
|
|
2005-12-22, 01:21
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av morte
Förr var det alltid roliga gräl, vissa på låg nivå, andra på riktigt hög nivå, lärorikt, informativt och kul. varför har folk slutat med det? Skräms oliktänkande bort? Är internetpenisstorleken för liten? Nu vet jag att det sitter en hel del med "radikala" träningsåsikter, med en hel del kunskap och en bra förmåga att få kunskapen till text, här och myglar, starta lite gräl-trådar tack.
har ni problem med fantasin? Här är några ämnen till förslag för trådtitlar:
Varför Westside är ghey
Doggcrap är ren dynga
|
För att jag låter plantorna vara
|
|
|
2005-12-22, 06:44
|
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
för att westside inte är gay, utan din far är.
|
|
|
2005-12-22, 07:02
|
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Jag ids inte längre. Jag har ju känslomässiga band till jwzrd numera och det svider när han hackar på mina teorier.
Sen får vi inte glömma att Medusa har försvunnit.
|
|
|
2005-12-22, 08:48
|
|
|
Mjäll & SL
Reg.datum: Mar 2003
|
Citat:
|
Varför Westside är ghey
Doggcrap är ren dynga
|
Tja, har inte sett Medusa eller Danzig på länge. Det gör väl sitt till.
Doggcrap är hundskit! Eller?
Dynamit är explosivt!
Westside är inte gay - mer åt det homofoba hållet.
Nautilus är varken vetenskapligt eller sant. Pseudovetenskapligt och pladdrigt är väl mer rätt.
HIT är ünderlägset. MISS är bättre.
So there! Bite me.
|
|
|
2005-12-22, 09:55
|
|
|
Hobby huligan.
|
Jag brukade träna mina HIIT pass på Natilus
|
|
|
2005-12-22, 10:04
|
|
|
Kolos egen språkpolis
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
|
Förr var det alltid roliga gräl...[/I]
|
Vad menar du med "förr"? November?
|
|
2005-12-22, 18:44
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Diskussioner är iof helt okay. Men att i träningsforumet hamna i ändlösa debatter med alla dessa som "vet allt" är inte så givande, iaf träningsmässigt. Det är för övrigt inte latinska termer som avgör hur mycket en människa vet om styrketräning. Det är för all del inte heller hur lång träningserfarenhet man har (jag känner t.ex en som tränat i 53 år, och han är inte lika framgångsrik som tränare som jag, som tränat bara knappt 30 år).
Det finns två slags kunskap om träning. Den ena är teoretisk kunskap, som man ibland - men inte alltid - kan tillämpa i praktiken. Det andra är resultatinriktad praktisk kunskap, som ofta (men inte alltid) visar sig i verkliga resultat.
Att börja debattera med nybörjare om träningsmetoder och liknande intresserar inte mig särskilt. För dem som läser en debatt-tråd om träning kan debatten ge nöje, men knappst så mycket kunskap.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:52.
|

|