Tja!
Jo jag undrar vad exhale sysslar med? varför har dom lagt ned forumet och sidan för? visst om dom ska bygga en ny sida med nytt forumscript m.m men man tar väll inte bort gammla forumet då, de kan man väll fortfarande ha öppet? Någon som vet nått om detta nya projekt om varför dom gör detta m.m kan väll skriva ner de här, så jag får veta varför dom lagt ned?
Gick in dit idag och möts av en forums del som heter "Behöver eran hjälp".. Skönt namn på en forumsdel! verkligen slagkraftigt!
Nej de kommer nog ta ett riktigt bra tag innan exhale vaknar upp igen, dom har inte skött de professionellt tycker jag, men som sagt, jag vet inte bakgrunden till detta, de kanske finns mildrande omständigheter eller nånting, let me know if thats the case!
btw. läs denna tråd, skratta så jag grina, trevlig tjej, verkligen, helt sannslöst, trodde de var ett skämt först asso! observera att killen som svarar på vad hon behöver förbättre ska till att tävla nu snart! klockren tråd i alla fall!
http://forum.exhale.us/viewtopic.php?t=44
hade gött kolozzeumfolk, skönt att detta forum fortsätter i samma goa anda som förr, säkrast så
Trevlig helg!
mvh stenis