Dålig stämning på kolo för tillfället, fan skärpning.
Man ska va glad så här i juletider!
Tur det finns vissa solstrålar; No1fitness, Mental_Ghey, Lasse Kongo mfl.
Dra ditt strå till stacken och skapa lite härlig stämning på kolo nu.
Äh.. låt inte ett litet antal småtöntar med hävdelsekomplex sabba julstämningen..
Vi får vänta in Kollos egen Dileva - Kwon! Jag misstänker att han kan få den hårdaste betongunge att känna en nästan pervers böjelse till granar, pynt och julkramar med ett "onetwothreeareureadysteve!!"-bröl med jultema.
Så kom igen nu era små jävla tomtenissar.. lätta upp med ett par muggar glögg, en lussekatt och julmys.. här i sthlm snöar det ffs.. bara det är värt en liten julsång.
Äh.. låt inte ett litet antal småtöntar med hävdelsekomplex sabba julstämningen..
Vi får vänta in Kollos egen Dileva - Kwon! Jag misstänker att han kan få den hårdaste betongunge att känna en nästan pervers böjelse till granar, pynt och julkramar med ett "onetwothreeareureadysteve!!"-bröl med jultema.
Så kom igen nu era små jävla tomtenissar.. lätta upp med ett par muggar glögg, en lussekatt och julmys.. här i sthlm snöar det ffs.. bara det är värt en liten julsång.
Usch, jag fick nästan lust att krama dig, du är så mysig Pez
Ja, Kwon han är kolos egan lilla glädjespridare, jag önskar jag kunde få sätta Kwon på toppen av min julgran, så fick han sitta där hela julen och skrika: onetwothreeareureadysteve osv under hela julhelgen, vore mysigt.
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.