2005-11-19, 01:05
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Hålla käft eller inte??!
Åkte hem från stan inatt. Fanns några säten lediga så efter en stund tog jag ett, killen tog bredbent upp mer än nog av sin och min plats. Så jag sa; så stor balle har du inte; killen på tjock accent "waht? don't u fuck with me!", jag: "no I don't fuck with you, i wanna sit here", killen "u betta not fuck with me o i fuck you up. U don't know my nahme". Sätet framför blir ledigt och jag flyttar mig dit och säger "look see, problem solved!" killen sticker nästa hållplats och säger " u lucky u don't know my nahme". Enda jag önskade jag kunde säga som slog mig var "You fuck better not fuck with me, my name is Gun, n I say you dead Ni**ha". Jävla idiot! Cp-flarn.
|
2005-11-19, 01:07
|
|
Kolo-Brolle
|
Vart bor du egentligen?
|
|
|
2005-11-19, 01:08
|
|
Banned
Reg.datum: Sep 2003
|
"You fuck, you better not fuck with me, my name is Gun, I say you dead nigga"? "Cp-flarn"? wuts that?
|
|
|
|
|
Registered User
|
Göteborg.
Cp-flarn etc var inte del av det jag ville säga honom. Som svar på hans gangster shit ville jag svara i samma anda på engelska och skjuta skallen av honom om jag haft en "gun".
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Mkt ledsen Carl, men jag har faktiskt en sååå stor dronk.... JK!
Detta hände i Götet antar jag?
|
|
|
2005-11-19, 01:09
|
|
TränaSäljaLiggaSpela
Reg.datum: Jan 2004
|
Bra att du sa nåt ö h t .. Men vafan, hur pallar du? 95% av alla jävlar har ju kniv på sig.
|
|
|
2005-11-19, 01:11
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Mes, jag skulle lätt gått upp i tranan och visat han österlandets mest dödliga tekniker.
Hrm, eller nog bara undvikit han. Jag skulle nog inte käftat heller, miffon är miffon och oftas inte värt att få en kanyl i halsen.
|
|
|
2005-11-19, 01:13
|
|
Registered User
|
Visste inte att han var miffo innan han börja käfta men sådana som han skall ha en kula i skallen och bara dö för att lämna oss andra i fred! Hoppas en bil körde över satjävel nnär han gick hem. Hade så jävla gärna slagit skiten urhonom så att han bett om nåd innan jag gav honom sista sparken som straff för att han var en jävla idiot!
|
2005-11-19, 01:15
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av carlsm
Visste inte att han var miffo innan han börja käfta men sådana som han skall ha en kula i skallen och bara dö för att lämna oss andra i fred! Hoppas en bil körde över satjävel nnär han gick hem. Hade så jävla gärna slagit skiten urhonom så att han bett om nåd innan jag gav honom sista sparken som straff för att han var en jävla idiot!
|
Skulle nog känt exakt samma sak nu.
|
|
|
2005-11-19, 01:18
|
|
AKA Kapten Klänning
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
|
Nu får du bestämma dig, unge man. Panga eller spöa? Eller tänkte du skjuta först och slå sedan?
|
|
|
2005-11-19, 01:19
|
|
Registered User
|
Känns lite som han bara tagit för givet att han kunde hota mig utan fara som vilken mes som helst medan om det hade blivit bråk skulle jag slitit dreadsen av svinet och sparkat på honom utan nåd. Inte en tandpetare hade jag på mig heller! Tänker på hur rallarsvingskillarna lärde sig knife-fight, men inte en tanpetare hade jag som dagt. Ah! Förbannad på cepet! MEn inget hände honom.
|
2005-11-19, 01:20
|
|
<Walking Apocalypse>
|
Citat:
Ursprungligen postat av Trance
Mes, jag skulle lätt gått upp i tranan och visat han österlandets mest dödliga tekniker.
Hrm, eller nog bara undvikit han. Jag skulle nog inte käftat heller, miffon är miffon och oftas inte värt att få en kanyl i halsen.
|
Tranan, finns inget försvar.
Dock, om det fanns andra tomma platser kanske man kunde tagit dom, det finns alltid risk/chans för nötter på nattbussen etc fast så ska man egentligen inte tänka heller, isf skulle man ju undvika alla människor med risk för att någon skulle vara en idiot.
People are people, some are good, some are bad.
|
|
|
2005-11-19, 01:22
|
|
Registered User
|
Haha tranan skulle jag kört på honom!
Alla lediga platser var bredvid andra, bara att jag råkade välja den berdvid honom.
|
2005-11-19, 01:23
|
|
<Walking Apocalypse>
|
Citat:
Haha tranan skulle jag kört på honom!
Alla lediga platser var bredvid andra, bara att jag råkade välja den berdvid honom.
|
Så det var pest eller kolera med andra ord.
Du tog första bästa.
Tror dock att om du valt en äldre dam/herre som reskamrat så hade risken minskat för att hon/han skulle utbristit "What you dont mess wit me yo fuxxorz omgsteve!" etc
Man kanske fått en käpp i ska'n istället!
|
|
|
2005-11-19, 01:27
|
|
Registered User
|
Fanns inga äldre...hehe. Hans dreads fick mig tro han kanske var fredlig rastafari.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:44.
|

|