Som frågan lyder, vad skulle ni göra om ni var ensamma på jorden... för låt oss säga 1 månad? Låt fantasin flöda!! Jag vet att många av er är otroligt kinky, inte för att det har att göra med nåt
Bli jävligt uttråkad...
...fast å andra sidan om man visste att det bara var för en månad så hade man väl kunnat skaffa sig lite saker som man hade kunnat ha efter den månaden var slut.
Bli jävligt uttråkad...
...fast å andra sidan om man visste att det bara var för en månad så hade man väl kunnat skaffa sig lite saker som man hade kunnat ha efter den månaden var slut.
Vafan, spring runt och panga ner gator med kpist, köra bilar jätte fort!!
Emm, undersöka alla platser som man inte har tillträde till normalt sett. T.ex. Area 51... FBI HQ... osv Sen köra bil snabbt som attan överallt.. men det skulle nog bli drygt som in i helvete till slut.
Då: Fallskärmshopp utan fallskärm
:P
Citat:
Ursprungligen postat av JustinCredible
Disneyland
Tänk.. ensam på Disneyland
Du är fan en kopia av MJ!
Hmm... Skulle väl blir en "äventyrare"... resa runt som fan... tills man hittar en fin ö som man snor... typ Amerika.
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
Logga in på kolo kanske?
Seriöst så tror jag man tröttnar efter ett tag så iden tilltalar inte mig. Däremot vara ensam någonstans där det vanligtvis finns massor med människor och veta att man gör något som troligtvis ingen (åtminstånde frisk person) aldrig gjort.
(Om jag bara fått tag på nycklarna till chefens kontor på mitt förra jobb )