Hej!
Det är så att jag är ca 1,75 och väger ungefär 62-63 kilo. Jag är intresserad av kroppsbyggande trots att jag bara är 15. bara och bara men jag hoppas nu få lite hjälp från experter...!!
Jag ätr tre mål om dagen. Frukost vid halv 12 bestående av ett glas vatten och två mackor av det mörka brödet. Ibland även lite joghurt. Middag kan vara varierat. Och tillsist händer det att jag äter kvällsmat. Då nån macka eller liknande.
Som ni hör äter jag inte så mycket och känner mig därför ofta mycket håglös och trött. Ibland känns det som att jag kinte kan äta men gör det ändå.. måste få i mig näringen som finns i den. Jag är relativt informerad om kroppen och alla viktiga näringsämnen då jag finner det viktigt att ta hand om sig själv och sin kropp... även fast att jag inte alltid lever upp till mina åsikter. Jag har ett MVG i hemkunskap vilket kan bevisa mina kunskaper för de som undrar... haha
Men nu till mina frågor... jag skulle vilja ha ett träningsprogram och en lista på vad jag kan behöva äta för att min träning ska ge result. Detta kanske är lite väl mycket begärt.. men men. Jag är verkligen i behov av således kost råd som träningsuppläggning. Jag har inte så mycket utrustning här hemma utan det kan hända att jag följer med farsan till gymet ibland. Tillgången till handtlar, cykel och löpbanor finns ju alltid så det är inga problem. adra saker som bellyback kan jag säkert göra hängandes i trappan eller om jag väljer att göra situps på golvet. jag är uppfinningsrik så det ska nog inte vara ett hinder...
Hoppas verkligen att jag kan få några vettiga svar! Ha det bra alla där ute och hoppas er träning ger resultat..!
/Cippan (Christoffer)