Helooo
Jag skapade i tråden i någon slags Public Service anda.. vettefan vad man ska kalla det. Ville bara visa hur jag tänker och vad som funkar för mig, handlade ju inte om feedback på min fysik, för den har jag redan fått och är väl medveten om vad som är bra och dåligt. Hursomhelst bla bla jag är en babblare.. asdf
Ajja. Så fick jag en länk med en massa skitsnack på söndagsnatten , vilket mer eller mindre fick direkta konsekvenser från folk nära mig."Öh va fan är det där dom skriver ?? Är det sant bla bla" Förbannat jävla sur blir jag så jag bad en moderator ta bort hela skiten. Är redan trött på mycket och orkar inte bråka med ännu mer folk pga att jag gör en tråd om hur man bygger muskler på ett systematiskt och rätt så effektivt sätt.
Kunde visst tryckt på report knapp, men att skvallra för fröken är inte min grej.
Mental hälsa gick före trådens befintlighet..
Vet att trådar kan återskapas och om en mod vill lägga tillbaks den och samtidigt tar bort allt skitsnack i slutet är det ok för mig. Sen om jag besparas mer skitsnack är jag jätteglad för jag mår som en kvargbytta till och från.
Kent har släppt ny EP.. vet det stör någon så jag var tvungen skriva det