2005-09-30, 00:18
|
|
|
Fettecke tar täten
Reg.datum: Mar 2005
|
Spåra en person.
Det är en kille i skåne som säger att han ska komma å döda mig osv osv.
Han säger att han har grymt förflutet som kriminell och att han SKA komma å hälsa på.
Han vet vad jag heter på lunar, ( där har jag fake län / stad inskrivet ) inga personuppgifter. ( Han tror att jag bor ca 40 mil ifrån där jag faktiskt bor. )
Han vet vad jag heter i förnamn.
Han vet vad jag har för mailadress.
Han har en bild på mig.
Nu till frågan, kan han hitta mig ? ( På annat sätt än att viga sitt liv åt att åka runt i sverige å visa bilden för allt å alla ? )
Nyfiken.
|
|
|
2005-09-30, 00:31
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av KABOFFASTAR
Han säger att han har grymt förflutet som kriminell och att han SKA komma å hälsa på.
Han vet vad jag heter på lunar, ( där har jag fake län / stad inskrivet ) inga personuppgifter. ( Han tror att jag bor ca 40 mil ifrån där jag faktiskt bor. )
Han har en bild på mig.
Nu till frågan, kan han hitta mig ? ( På annat sätt än att viga sitt liv åt att åka runt i sverige å visa bilden för allt å alla ? )
Nyfiken.
|
Hrm.. det borde han inte. Såvida han inte haxar och får reda på ditt ip-nummer. Hur det skulle gå till vet jag dock inte.
Vad är det för någon mailadress du har? Typ hotmail, eller?
|
|
|
2005-09-30, 00:32
|
|
|
nöff nöff, tut tut!
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
|
Han har en bild på mig.
Nyfiken.
|
Men herregud, kan ju säga som så att folk som hotar över internet och dessutom ska bedyra sin farlighet på alla sätt o vis behöver man inte oroa sig för. Han vet vad du heter på lunar?
|
|
|
2005-09-30, 00:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av grisbil3n
Men herregud, kan ju säga som så att folk som hotar över internet och dessutom ska bedyra sin farlighet på alla sätt o vis behöver man inte oroa sig för. Han vet vad du heter på lunar? 
|
I många fall ja. Men det betyder inte att det är en omöjlighet att det är allvar. Även om jag dock inte tror (och absolut inte hoppas) att det är det.
|
|
|
2005-09-30, 00:37
|
|
|
Fettecke tar täten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av grisbil3n
|
Ja men det ja menar.. han vet ju inte ett skit om mig, är bara intresserad/ nyfiken på hur man skulle göra OM de nu skulle gå.
|
|
|
2005-09-30, 00:37
|
|
|
Fettecke tar täten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av PowPow
Hrm.. det borde han inte. Såvida han inte haxar och får reda på ditt ip-nummer. Hur det skulle gå till vet jag dock inte.
Vad är det för någon mailadress du har? Typ hotmail, eller?
|
vanlig hotmail ja.
|
|
|
2005-09-30, 00:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2003
|
Tror du att det finns någon farlig typ på lunar? Det måste vara dagens
Och... såna som är stora och tuffa bakom datorskärmen förtjänar stryk så jag tycker faktiskt inte synd om dig. Så det så !
|
|
|
2005-09-30, 00:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Har du muckat med fel kille på lunar? Hur dissade du honom?¨
Eller är det någon gammal internetflamma som du har cammat och så med?
|
2005-09-30, 00:51
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Spannmål
|
|
|
|
2005-09-30, 00:51
|
|
|
Fettecke tar täten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Pressarn
Tror du att det finns någon farlig typ på lunar? Det måste vara dagens
Och... såna som är stora och tuffa bakom datorskärmen förtjänar stryk så jag tycker faktiskt inte synd om dig. Så det så !
|
"Tror du att det finns någon farlig typ på lunar? Det måste vara dagens"
En en gång, _Jag_ _var_ _bara_ _nyfiken_ _på_ _om_ _det_ _GICK!!_.
"Och... såna som är stora och tuffa bakom datorskärmen förtjänar stryk så jag tycker faktiskt inte synd om dig. Så det så"
Haha du har väl inte den blekaste aning om va vi snacka om va ? stor och tuff jadu...
|
|
|
2005-09-30, 00:54
|
|
|
Fettecke tar täten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Spannmål
|
Hihi skoj du är  läs tråden, ge fan i att göra dig lustig på andras bekostnad.
trött jag bliiiiiiiiiir på att ingen(läs nästan ingen) kan vara seriös på detta forum.
|
|
|
2005-09-30, 00:55
|
|
|
nöff nöff, tut tut!
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av PowPow
I många fall ja. Men det betyder inte att det är en omöjlighet att det är allvar. Även om jag dock inte tror (och absolut inte hoppas) att det är det.
|
Lika stor chans som att vinna storvinst på lotto, men det förekommer ju så jag rådet Kabo att beväpna sig!
|
|
|
2005-09-30, 00:56
|
|
|
Registered User
|
Ursäkta mig då men jag har inte speciellt höga tankar om någon som har lunar. Och att någon hotar dig till livet över lunar? Hah... risken är nog större att en katt käkar upp dig nästa gång du går ut. Alltså, oroa dig inte.
Men...! Ja, han kan hitta dig om han är super duper jättekriminell och farlig hacker. Är det troligt att en hacker/mördare hänger på lunar och vill döda just dig?
|
|
|
2005-09-30, 00:58
|
|
|
Fettecke tar täten
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Pressarn
Ursäkta mig då men jag har inte speciellt höga tankar om någon som har lunar. Och att någon hotar dig till livet över lunar? Hah... risken är nog större att en katt käkar upp dig nästa gång du går ut. Alltså, oroa dig inte.
Men...! Ja, han kan hitta dig om han är super duper jättekriminell och farlig hacker. Är det troligt att en hacker/mördare hänger på lunar och vill döda just dig?
|
Aja SKIT samma om du läser om hela skiten så ser du att det bara står att han vet vad jag _heter_ på lunar... ja snacka med grabben på msn om det gör saken bättre.
|
|
|
2005-09-30, 00:59
|
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Aja SKIT samma om du läser om hela skiten så ser du att det bara står att han vet vad jag _heter_ på lunar... ja snacka med grabben på msn om det gör saken bättre.
|
Han skulle kunna kolla upp ditt ip, hamna i säng med Henrik Pontén, ta reda på var du bor och knacka på din dörr nästa dag.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:39.
|

|