2005-08-11, 09:53
|
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
Martin Arildsson sätter coc3:an
|
|
|
2005-08-11, 10:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Man får väl lyfta på hatten. Då kan han slänga nötknäpparen till i jul
|
|
|
2005-08-11, 10:05
|
|
|
Televinken.
Reg.datum: Jul 2002
|
Hehe aja. Jag använder handsbollklister och dragremmar när jag ska använda min nötknäppare.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
|
|
|
2005-08-11, 10:07
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Stabilt, såg det redan igår i en annan tråd, och det såg ju oförskämt lätt ut? Hur stor är skillnaden upp till Coc4?
|
|
|
2005-08-11, 10:11
|
|
|
Neurologisk uppkopplad Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Alltid undrat, de som lätt stänger coc3, skulle de, ifall de ville, krossa ens hand när man skaka hand med dom?
|
|
|
2005-08-11, 10:14
|
|
|
Televinken.
|
Jay-Z: Har aldrig riktigt testat en CoC(k) 4. Jag har en som ligger o skräpar här hemma, men det känns ju ganska avlägset
Bjorne: Jag har testat på en kompis till mig och Jense. Men det gick tyvärr inte
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
|
|
|
2005-08-11, 10:21
|
|
|
Neurologisk uppkopplad Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Mart|n
Jay-Z: Har aldrig riktigt testat en CoC(k) 4. Jag har en som ligger o skräpar här hemma, men det känns ju ganska avlägset
Bjorne: Jag har testat på en kompis till mig och Jense. Men det gick tyvärr inte 
|
Wc3 i afton? In på msn med di
|
|
|
2005-08-11, 10:25
|
|
|
Televinken.
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Bjorne
Wc3 i afton? In på msn med di 
|
Kan inte ikväll, ska förbereda litegrann inför resan till Bulgarien imorron
|
|
|
2005-08-11, 14:03
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
imponerande men de är en otrolig sillnad mot coc4 finns inte många i världen som stänger en sån, testade coc4 hos en kompis men man kände sig som en tunnis när man klämde på den, samuelsson har gjort en 2 reppare med coc4:an enda strongmannen i världen som nyper ihop den, eller har nån annan strongman lyckats ännu? sen nåra gammla sega gubbar som nypt ihop den också.
|
|
|
2005-08-11, 15:39
|
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Nissinen
imponerande men de är en otrolig sillnad mot coc4 finns inte många i världen som stänger en sån, testade coc4 hos en kompis men man kände sig som en tunnis när man klämde på den, samuelsson har gjort en 2 reppare med coc4:an enda strongmannen i världen som nyper ihop den, eller har nån annan strongman lyckats ännu? sen nåra gammla sega gubbar som nypt ihop den också.
|
inga gammla sega gubbar som tryckt ihopa den nej. män i 30-35års åldern.
sen har benny wennberg tryckt den också
|
|
|
2005-08-11, 16:15
|
|
|
Televinken.
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Nissinen
|
Jo det är ju en "liten" skillnad. Hade varit kul att kunna stänga en coc4 nån gång!
|
|
|
2005-08-11, 16:39
|
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Mart|n
Jo det är ju en "liten" skillnad. Hade varit kul att kunna stänga en coc4 nån gång!
|
Jag tror definitivt att du kommer att bli en av de som stänger fyran.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2005-08-11, 16:46
|
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Sheogorath
Jag tror definitivt att du kommer att bli en av de som stänger fyran.
|
jag med. stänger man 3,25an med båda händerna efter 1-2 månaders seriös träning är man ganska stark, speciellt då han tränar ALLA andra grenar också.
|
|
|
2005-08-11, 16:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2003
|
Jense när ska du avancera från rb160
|
|
|
2005-08-11, 16:52
|
|
|
Televinken.
|
Tack för tilliten
Skulle tro att Zakath kan fixa det med. Han stängde ju 3.25/3,5x på sista lgc. Sen vet jag inte hur det har gått för Deadlift heller.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:39.
|

|