Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-07-14, 08:55   #1
Sparkie
Registered User

Reg.datum: Sep 2003
Ang. svar till Antagninsbeskedet från VHS

Sökte lite olika utbildningar i rangordningen jag fann mest lämpad i våras. Har tänkt om nu och undrar hur det ställer sig om...

om jag tackar nej till platsen jag blev antagen på. Blev antagen till byggteknik med arkitektur i Helsingborg, men läser hällre civilingenjörsutbildning i maskinteknik i Lund. Räcker det med att jag tackar nej till den utbildningen jag blivit antagen på så söker den på de andra?

Tack på förhand
Gabriel
Sparkie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-14, 08:56   #2
Trance

Trances avatar

Reg.datum: Apr 2004
När du blir antagen till en utbildning så stryks du från de efterföljande alternativen.
Trance är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-14, 08:58   #3
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkie
Sökte lite olika utbildningar i rangordningen jag fann mest lämpad i våras. Har tänkt om nu och undrar hur det ställer sig om...

om jag tackar nej till platsen jag blev antagen på. Blev antagen till byggteknik med arkitektur i Helsingborg, men läser hällre civilingenjörsutbildning i maskinteknik i Lund. Räcker det med att jag tackar nej till den utbildningen jag blivit antagen på så söker den på de andra?

Tack på förhand
Gabriel
Funderingar kring sånt här är nog att rekommendera att man tar direkt VHS. Istället för att fråga nån på ett forum. Lyft luren.

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-07-14, 09:25   #4
Action
Registered User

Reg.datum: Nov 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkie

Tack på förhand
Gabriel
Det skulle du tänkt på när du sökte. Som tidigare person skrev så stryks andra och tredje alternativen när man kommer in på ett tidigare alternativ. Den utbildning man helst vill gå ska man alltså ange som första alternativ.
Action är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:01.