Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Har metrosexualiteten gått för långt?
JA! (jag är en riktig karl) 92 59.35%
Nej 46 29.68%
Vet ej..... 17 10.97%
Antal röster: 155. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-06-15, 15:11   #1
Droog
Registered User

Droogs avatar

Reg.datum: Feb 2002
Har metrosexualiteten gått för långt?

Är det bara jag som tycker att det gått för långt med killar som gillar killar? Var och varannan tråd här handlar ju om vilken snubbe som folk tycker är snyggast, då det allra flesta som svarar är killar så börjar man ju undra vart världen är på väg. Jag skyller på metrosexualiteten som i stora drag går ut på att karlar ska uppträda som fruntimmer. Det ska lukta fransk bögklubb numera då den medvetne mannen går förbi som det puderfejs h(?)n är. Med en sådan inställning så är det ju legitimt, ja rent av ett krav, att snacka om andra killars utseende. Nä, fram med valkiga händer och män som luktar som män ska - skit! Män som snackar stora rattar och då menar jag kvinnliga rattar. Män som inte tycker att Brad Pitt och Peter Jöback är "söta". Det är dags för en nystart av agrosexualiteten, mina vänner - ett kliv mot ett naturligare och mer jordnära förhållningssätt till saker och ting, ett kliv i rätt riktning och mot en ljusare framtid. Det agrosexuella upproret har börjat under parollen "Män ska vara män, inte kvinnor"!

Vänligen klicka i er åsikt ovan, observera att två av svaren rimmar på gay.
Gammal 2005-06-15, 15:15   #2
alle
Registered User

alles avatar

Reg.datum: May 2004
Jag skyller på fransmännen.

alle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:15   #3
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Droog
Är det bara jag som tycker att det gått för långt med killar som gillar killar? Var och varannan tråd här handlar ju om vilken snubbe som folk tycker är snyggast, då det allra flesta som svarar är killar så börjar man ju undra vart världen är på väg. Jag skyller på metrosexualiteten som i stora drag går ut på att karlar ska uppträda som fruntimmer. Det ska lukta fransk bögklubb numera då den medvetne mannen går förbi som det puderfejs h(?)n är. Med en sådan inställning så är det ju legitimt, ja rent av ett krav, att snacka om andra killars utseende. Nä, fram med valkiga händer och män som luktar som män ska - skit! Män som snackar stora rattar och då menar jag kvinnliga rattar. Män som inte tycker att Brad Pitt och Peter Jöback är "söta". Det är dags för en nystart av agrosexualiteten, mina vänner - ett kliv mot ett naturligare och mer jordnära förhållningssätt till saker och ting, ett kliv i rätt riktning och mot en ljusare framtid. Det agrosexuella upproret har börjat under parollen "Män ska vara män, inte kvinnor"!

Du sitter på ett kroppsbyggarforum och låter dig förundras över kropps- och utseendefixering hos män/killar?
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:17   #4
Droog
Registered User

Droogs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av jwzrd
Du sitter på ett kroppsbyggarforum och låter dig förundras över kropps- och utseendefixering hos män/killar?
Nu är det väl inte bara byggare här men OK, varför var inte byggarna fjollor förut då? Jag kanske ska tillägga att jag gör skillnad på utseendediskussioner och fysikdiskussioner.
Gammal 2005-06-15, 15:20   #5
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:

Tråd låst.

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:23   #6
kimonque
Registered User

kimonques avatar

Reg.datum: Oct 2003
folk får väl göra som de vill

slartlarti: din avatar
1) är det han i fem i familjen/huset fullt eller vad det nu heter?
2) har han din nya drömfysik

Senast redigerad av kimonque den 2005-06-15 klockan 15:29.
kimonque är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:29   #7
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg

Slartibartfasts avatar

Reg.datum: Apr 2002
Citat:
Ursprungligen postat av kimonque

1) är det han i fem i familjen?
1) Japp
2) Vad tror du?

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:44   #8
jwzrd
Banned User

jwzrds avatar

Reg.datum: May 2002
Citat:
Nu är det väl inte bara byggare här men OK, varför var inte byggarna fjollor förut då? Jag kanske ska tillägga att jag gör skillnad på utseendediskussioner och fysikdiskussioner.
Klart du gör det, annars hade du anslutet dig själv automatiskt till de metrosexuellas skara. Jag klassar inte mig själv som metrosexuell men ser samtidigt inte varför det är negativt på något vis. Du menar väl inte att du kan bedöma en byggares fysik hos människor som verkligen inte intresserar sig för detsamma utan att en handfull ögonbryn höjs?
jwzrd är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 15:46   #9
Myten
Banned

Mytens avatar

Reg.datum: Aug 2003
En har inte det sista Fab-5 avsnittet visats!
Myten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 16:08   #10
Droog
Registered User

Droogs avatar

Citat:
Klart du gör det, annars hade du anslutet dig själv automatiskt till de metrosexuellas skara. Jag klassar inte mig själv som metrosexuell men ser samtidigt inte varför det är negativt på något vis. Du menar väl inte att du kan bedöma en byggares fysik hos människor som verkligen inte intresserar sig för detsamma utan att en handfull ögonbryn höjs?
Det är väl där vi skiljer oss, du gillar metrostilen, jag gör det inte. Det kanske ligger någonting i det du säger men om du väger följande meningar mot varandra så kanske budskapet går fram.
1. "Han har bra biceps men blockig struktur"
2. "Han är sååååå söt och har fin frisyr"
Alt. 2 skulle ses som oerhört gay (metro) i mina umgängeskretsar, byggarintresserade eller ej.

Men nu var det ju inte byggning vi skulle diskutera...
Gammal 2005-06-15, 16:27   #11
mini_Arnold
Banned User

Reg.datum: Oct 2003
Ja det tycker jag.
mini_Arnold är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 16:31   #12
Jay-Z
Mr Assparade

Jay-Zs avatar

Reg.datum: Oct 2004
Arne? Hoho?

The Only Easy Day Was Yesterday 🔱
Jay-Z är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 17:58   #13
Davil
Registered User

Davils avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
1*Är det bara jag som tycker att det gått för långt med killar som gillar killar? 2*Var och varannan tråd här handlar ju om vilken snubbe som folk tycker är snyggast, då det allra flesta som svarar är killar så börjar man ju undra vart världen är på väg. 3*Jag skyller på metrosexualiteten som i stora drag går ut på att karlar ska uppträda som fruntimmer.4* Det ska lukta fransk bögklubb numera då den medvetne mannen går förbi som det puderfejs h(?)n är. Med en sådan inställning så är det ju legitimt, ja rent av ett krav, att snacka om andra killars utseende. 5*Nä, fram med valkiga händer och män som luktar som män ska - skit! 6*Män som snackar stora rattar och då menar jag kvinnliga rattar. 7*Män som inte tycker att Brad Pitt och Peter Jöback är "söta". 8*Det är dags för en nystart av agrosexualiteten, mina vänner - ett kliv mot ett naturligare och mer jordnära förhållningssätt till saker och ting, ett kliv i rätt riktning och mot en ljusare framtid. Det agrosexuella upproret har börjat under parollen "Män ska vara män, inte kvinnor"!

1* Ser inget problem med killar som gillar killar...då borde det bli fler tjejer till oss som gillar tjejer tex ?
2* Jag måste vara blind...men jag har inte sett så många trådar om detta?...*suck* Jaaa....vart är världen på väg, förhoppningsvis går vägen dit att var och en får tycka som den vill.
3* Jag fattar inte hur du menar med att män skall "uppträda" som kvinnor?
4* Vad hemskt !!!...att lukta gott ?
5* Jojust, det är ju väldigt trevligt att gå runt och lukta skit? Det blir "fruntimmer" otroligt tända på också...
6* Det finns inte annat att diskutera ibland kanske.
7*Jag tycker inte de är söta, men kan självklart säga att Brad Pitt ser bra ut, utan att vara homosexuell.
8* Håller inte med.

mvh //
Davil är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2005-06-15, 18:07   #14
raZmus
Registered User

raZmuss avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av kimonque

1) är det han i fem i familjen/huset fullt eller vad det nu heter?

Huset fullt heter det väl? (Full House)
Gammal 2005-06-15, 18:11   #15
Yankeee
Registered User

Yankeees avatar

Reg.datum: Nov 2003

Yankeee är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:44.