Mycket imponerande! För några år sedan låg det rekordet på runt 170 vad jag vet.
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
Han gillar väl inte alla fitnessövningarna på WSM?
Åja, han är mycket duktig på dom med. Pudzi är helt enkelt lite bättre, han lyckas vara oerhört stark i viktiga övningar "trots" att han är lätt och snabb.
Åja, han är mycket duktig på dom med. Pudzi är helt enkelt lite bättre, han lyckas vara oerhört stark i viktiga övningar "trots" att han är lätt och snabb.
Jag gillar Arnold koncept mer med att den som är STARKAST vinner. Glädjande är att Arnold är mycket insatt i Strongman history och lyfte själv bla några berömda stenar.
Jag gillar båda. Vill man ha absolut styrka så blir det mer SL än strongman. Lite variation är bäst. Nånting som stör mig är snarare när det handlar om grenar som är för korta, tex farmers walk på 10 meter. Det blir sprint och jävligt farligt bara. Men det är helt klart roligare att slippa se 200kgs fetton som bara kan stå still och lyfta (på svårt skakande ben under svårt skakande armar).