Coleman kommer plocka hem alla tävlingar han ställer upp i. Sedan hoppas jag på att Jackson kan ta en andraplats i Olympia. Enligt mig är han den mest kompletta byggaren.
Jag vill att Darrem Charles ska sparka röv i år. Men som vanligt blir det den där Kålman.
Badells fysik ser ju blabla... Riktig jävla julklapp fick han på Olympia.
Håller med dig. Jag fattar inte vad alla ser hos honom. Han har lika bred midja som dom andra, men hälften så stor bröstkorg. Karln har platt bröstkorg, fattar inte hur man slår en side chest, utan slår nån ful jävla most muscular med ena armen över magen och den andra längs med sidan av kroppen.
Håller med dig. Jag fattar inte vad alla ser hos honom. Han har lika bred midja som dom andra, men hälften så stor bröstkorg. Karln har platt bröstkorg, fattar inte hur man slår en side chest, utan slår nån ful jävla most muscular med ena armen över magen och den andra längs med sidan av kroppen.
hehe arnold kommer förlora mot coleman, han kommer sätte 8 mr.O i rad tror du Baddell blir 3:a? fåse coleman, cutler, inte dexter jackson? hm kan stämma, ruhl kommer aldrig vinna mr.O även fasst han e grymm