2005-02-15, 15:28
|
|
|
Mannen, myten, legenden!
Reg.datum: Sep 2003
|
Lätt gymdilemma .. att bry sig eller inte bry sig.
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..
Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.
För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.
Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.
I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..
Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..
Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?
|
|
|
2005-02-15, 15:30
|
|
|
Banned
Reg.datum: Apr 2003
|
finns bara en sak att göra: döda
|
|
|
2005-02-15, 15:32
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Du är bara avundsjuk för att han lyfter tyngre än dig.
|
|
|
2005-02-15, 15:33
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2004
|
cut his fucking head off !
These two kids I know, these two brothers. They murdered their parents. They both claim to be raised as Jehova Witnesses. They came to school in really nice shorts and pollished tennis sneakers. And their shirts were always collared with buttons, and their hair was always slicked back. And their teeth were always brushed, and their shirts and pants were always ironed, and their shoes were never skuffed up or anything like that. They seemed to have a wonderful life. I don't know what went wrong.
|
|
|
2005-02-15, 15:34
|
|
|
Välhängd medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
Ditt jävla spinko! Du kanske skulle börja träna lite själv och sluta bry dig om andra så du kommer iform!
|
|
2005-02-15, 15:35
|
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Haha! Det låter som att jag måste börja köra nåt pass på Uni då och då igen.. sånt här får inte missas!
|
|
|
2005-02-15, 15:36
|
|
|
Mr Bananfjant
Reg.datum: Jul 2001
|
orka bry sig, varje gym har sina tomtar.
|
|
|
2005-02-15, 15:36
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Sånt där är kul, vi har fått en annan galning där jag tränar, han springer skrikande fram till den hantel/skivstång han ska lyfta, svingar och svänger på hela kroppen, ser helt underbar ut i ansiktet, skriker lite varefter han släpper redskapet.
Man måste vara rädd om sina orginal, annars kanske man själv blir den alla glor och skrattar åt.
MVH
|
2005-02-15, 15:37
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Sådana brukar försvinna av sig själv efter ett tag. Förslagsvis när armbågarna eller knäna gett upp. Kör man singlar i hantelcurl så lär det inte ta så lång tid heller. Han verkar vara lite  .
//Jörgen
|
|
|
|
2005-02-15, 15:37
|
|
|
Mannen, myten, legenden!
Reg.datum: Sep 2003
|
Ameeeeeeeen försök gå på Cirkus utan att titta på Clownen .. de går ju fan inte ..
|
|
|
2005-02-15, 15:38
|
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Jorgen
Sådana brukar försvinna av sig själv efter ett tag. Förslagsvis när armbågarna eller knäna gett upp. Kör man singlar i hantelcurl så lär det inte ta så lång tid heller. Han verkar vara lite  .
//Jörgen
|
Arne har väl klarat det rätt länge iofs?
|
|
|
2005-02-15, 15:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Så länge han inte är i vägen för dig är det väl lugnt? Annars är det väl bara säga till ägaren? Orka börja tjafsa med någon fjant på gymmet
|
|
|
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Du tar naturligtvis med dig en filmkamera dit, så att vi andra också kan få se.
|
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av jwzrd
Arne har väl klarat det rätt länge iofs? 
|
Men Arne är, ehm, speciell.
//Jörgen
|
|
|
|
2005-02-15, 15:41
|
|
|
Curl til you hurl!
Reg.datum: Apr 2001
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av daja
orka bry sig, varje gym har sina tomtar.
|
Och det är underhållning på hög nivå..
Problemet är väl när deras excentriska övningar inverkar negativt på stämning/övrigas träning.. man brukar ju vilja att folk beter sig någorlunda på "ens" gym.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:55.
|

|