Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Klart man ska få diskutera hur mycket Hasse Viklund tar i bänk.
|
Jo, det kan jag också hålla med om; jag har svårt att se vad i en sådan fråga som skulle placera den avgrundsdjupt under nivån på resten i allmänt (undantaget möjligen personliga preferenser när det gäller hur man "bör" se ut, vad man "bör" ta i bänk osv. ...). Vad som emellertid i mina ögon helt klart är ett problem med den sortens trådar är att det på varje inlägg i ämnet går tio eller femton
oerhört relevanta briljanser av typen "Va fan, han ser ju ut som ett sugrör ..."; "Vem fan orkar bry sig (tydligen brydde sig skribenten ändå mycket nog för att foga ett inlägg till tråden ... min anm.)"; "Det är bara småbarn som bryr sig om hur mycket kändisar väger/bänkar/tränar ..." etc. I tråden om Hasse Wiklund såg jag två eller tre svar som var relaterade till frågan - hur många som bara var skrivna för att någon ville spela allan (hoppsan; no offense, Allan) orkade jag inte ens överväga att räkna.
Jag undrar överhuvudtaget varför man, om man nu stöter på en tråd som man tycker är allmänt korkad eller onödig, måste göra sitt bästa för att försämra den ytterligare genom att skriva ett mindre välartikulerat bidrag om vilken värdelös tråd det är ...?
Edit: Hoppsan, någon kom emellan ..."två själar samma tanke (tycker jag det verkar som)", som det brukar heta.