Tänkte lägga upp hur jag äter för tillfället. Jag gör nog lite korkat, men jag experimenterar mig fram :$
edit: detta är något deff liknande, vill gå ner i vikt.
Tar idag som exempel, ungefär vad dagarna ser ut som. Har itne koll på kcal osv.
Jogging på morgonen. vet inte hur lång tid ca 30 min, inkl jogging.
Frukost
1.5 dl havregryn som magiskt blir gröt
+ minimjölk (häller bara på, 3-4 dl max kanske?)
Lite sylt, för annars får ja inte ner de :/
Mellanmål: 2 äggvitor + halv burk lätt kesella. 1st omega 3 tablett + 1 cla tablett
Middag : ca 100 gram lax (ca, brukar ha 85) 40 gram parboiled ris
sen träning, efter de efterträningsdrink = 35-40 gram prottepulver + 1st korvbröd (slut på dextrot

)
När ja kommit hem, ca 1 tim efter träning. 40 gram ris + 50-60 gram makrill.
Var ganska lätt träning, bara axlar så ja tyckte inte ja behövde en "stor" måltid" igen. men säkerligen fel, fick förövrigt knappt upp pulsen. Inte svettig eller dyl.
Nu ska jag äta något igen. Mkt prottein o lite kolhydrater.
För övrigt, cla tablett till ungefär varje måltid (köpt, nu vill ja testa om de funkar) samma sak med omega 3 tablett. Försöker som jag sa i nått annat thread att sänka kolhydrater och höjja fettahalterna. Därav så lite ris och mkt omega 3 tabletter. Jag äter säkert helt fel nu =s men ja.. därför jag skriver här
Kan nämna att jag precis nyligen börjat med jogging, vill få upp kondisen. Pallar inte med hiit, inte den mentalitetn än tror jag. Men jogging först

Detta i ett försök att få igång me lite cardio o sånt, står nämligen ganska stilla på vikten. Kanske är på en platå, då skulle man tydligen börja me cardio

så vi får se.
Väldigt tacksam för hjälp