Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Medlemsbilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2004-09-16, 22:15   #1
Berge
Registered User
 
Berges avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 568
Poseringsbilder 11 wks out

Ja här är dom ..tog dom idag
__________________
Mot NOGP 2007

Senast redigerad av Berge den 2004-11-04 klockan 17:01.
Berge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 22:16   #2
Matte_Maiden
Registered User
 
Matte_Maidens avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 5 022
Stooor! Men hårdheten fattas fortfarande, men det kommer nog!

Men du får nog träna på poserna, ser inte så naturligt ut.

KÖR HÅRT NU SÅ BLIR DET PALLEN!
Matte_Maiden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 22:18   #3
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Du är en kämpe och har gjort grymt bra framsteg.

Men jag tror inte att du kommer lyckas att komma i tävlingsform, bra form kanske men inte tävlingshård!

Men det är på dagen d det räknas så det är bara att köra på!

Lycka till killen
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 22:18   #4
stybb
Registered User
 
stybbs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 509
Du har en jobbig tid fram över men det e bara och kämpa på.. !

DU lär ju även få bukt med dubbel biccen bakifrån.. som de övriga bilderna e ena armen inte som den andra..

btw.. du har mer bristningar än jag någonsin sett på nån
__________________
Blesse mon cœur d´une langueur monotone

TIMMY!
stybb är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 22:22   #5
_Larre_
Registered User
 
_Larre_s avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: Uppsala
Inlägg: 379
Ser bra ut storleksmässigt. Ska bli kul att se om 8-10 veckor hur det ser ut!
MEN, jag tycker det ser ut som ryggen släpar lite? Du har ju grymma axlar och armar, men ryggen ser lite liten ut =/.

Kämpa på så kommer det gå bra!
_Larre_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 22:29   #6
Berge
Registered User
 
Berges avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 568
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Du är en kämpe och har gjort grymt bra framsteg.

Men jag tror inte att du kommer lyckas att komma i tävlingsform, bra form kanske men inte tävlingshård!

Men det är på dagen d det räknas så det är bara att köra på!

Lycka till killen
Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag
__________________
Mot NOGP 2007
Berge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 23:09   #7
Castro
Registered User
 
Castros avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 3 897
Det blir helt klart bara bättre och bättre! Riktigt starkt att klara av 3-4 timmar kardio per dag! Det måste bara ge resultat! Blir mycket intressant att se dig på tävlingsdagen
Castro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-16, 23:11   #8
-=(WatchTower)=-
Registered User
 
-=(WatchTower)=-s avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 136
Citat:
Ursprungligen postat av Berge
Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag
Jag har tittat på bilderna och följt din förändring redan från början då vikten var ca +120kg eller vad den nu var. Sen var det någon mer bild därinnan som du postade och nu dem här senaste bilder med vikt runt ca -100kg.

Det har skett en imponerande förändring och måste gratulera till dem fina framsteg som man ser att du har gjort(!) Har man i åtanke att du starade någon gång i April och att du fram till nu tappat ca 20kg, kanske något kilo mer så förstår man att det börjar bli lite ont om tid då det kanske behövs 15-20kg mer som ska bort för att du ska komma i tävlingsform.

Självklart är jag medveten om att längden på cardion har höjts vilket kommer accelerera fettminskningen. Mitt tips är att köra cardio 5-6timmar VARJE dag om det går att få in i ditt "dagliga" liv + styrketräning naturligtvis.

Planera ditt tävlingsdatum 1 vecka innan själva tävligen, på så sätt kan du sista veckan glida runt, minska ner cardion och få lugnet och känslan "jag har kontroll på allt" vilket i slutändan kan vara avgörande för en eventuell pallplacering.

Bort med tankarna "antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad "!! Du kan bli rippad och tävlingshård! Du vet vad som krävs, frågan är om du är tillräckligt motiverad och har viljan? För visst hade det varit schysst med en fin buckla och ca 1000-2000personer som applåderar när du stiger överst på pallen?!!

Lycka till!

Senast redigerad av -=(WatchTower)=- den 2004-09-16 klockan 23:14.
-=(WatchTower)=- är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 00:10   #9
no1fitness
no1bootybuilder
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 6 911
Håller med om att du gjort det mycket bra hittills !!
Poseringsträningen gissar ja gatt du håller på med för fullt ! Det är inte så lätt som det ser ut...

Stort lycka till igen och mer bilder framöver !!
__________________
NY HEMSIDA ! BTB Gym
no1fitness är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 03:48   #10
Berge
Registered User
 
Berges avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 568
Citat:
Ursprungligen postat av -=(WatchTower)=-
Jag har tittat på bilderna och följt din förändring redan från början då vikten var ca +120kg eller vad den nu var. Sen var det någon mer bild därinnan som du postade och nu dem här senaste bilder med vikt runt ca -100kg.

Det har skett en imponerande förändring och måste gratulera till dem fina framsteg som man ser att du har gjort(!) Har man i åtanke att du starade någon gång i April och att du fram till nu tappat ca 20kg, kanske något kilo mer så förstår man att det börjar bli lite ont om tid då det kanske behövs 15-20kg mer som ska bort för att du ska komma i tävlingsform.

Självklart är jag medveten om att längden på cardion har höjts vilket kommer accelerera fettminskningen. Mitt tips är att köra cardio 5-6timmar VARJE dag om det går att få in i ditt "dagliga" liv + styrketräning naturligtvis.

Planera ditt tävlingsdatum 1 vecka innan själva tävligen, på så sätt kan du sista veckan glida runt, minska ner cardion och få lugnet och känslan "jag har kontroll på allt" vilket i slutändan kan vara avgörande för en eventuell pallplacering.

Bort med tankarna "antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad "!! Du kan bli rippad och tävlingshård! Du vet vad som krävs, frågan är om du är tillräckligt motiverad och har viljan? För visst hade det varit schysst med en fin buckla och ca 1000-2000personer som applåderar när du stiger överst på pallen?!!

Lycka till!
Som sagt om jag får tiden över så ska jag försöka köra 5 tim per dag . Första målet är ca 92 kg om 3,5 vecka och sen 87-88 kg inom 7 veckor det ger mig då ca 3 veckor(om man räknar att man ska vara klar 1 vecka innan ) att gå ner 3-4 kg fett till . Det är inte en omöjligthet och jag kan nog klara av det . Isf lär en uppskattad tävlingsvikt vara runt 82-83 kg eller mindre . Lägger upp nya bilder om 3,5 vecka och jag vill gärna höra din åsikt Watchtower ska ut och gå nu ....
__________________
Mot NOGP 2007
Berge är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 07:57   #11
Castro
Registered User
 
Castros avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 3 897
Citat:
Ursprungligen postat av Berge
Som sagt om jag får tiden över så ska jag försöka köra 5 tim per dag . Första målet är ca 92 kg om 3,5 vecka och sen 87-88 kg inom 7 veckor det ger mig då ca 3 veckor(om man räknar att man ska vara klar 1 vecka innan ) att gå ner 3-4 kg fett till . Det är inte en omöjligthet och jag kan nog klara av det . Isf lär en uppskattad tävlingsvikt vara runt 82-83 kg eller mindre . Lägger upp nya bilder om 3,5 vecka och jag vill gärna höra din åsikt Watchtower ska ut och gå nu ....
Jag hoppas verkligen att allt skall gå bra för dig Berge!
Castro är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 10:58   #12
Sverker
Symmetrisk moderator
 
Sverkers avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Örebro
Inlägg: 23 524
Citat:
Ursprungligen postat av Berge
Nä antagligen kommer jag inte lyckas bli rippad men jag får väl se det här som ett läroår och komma tillbaka nästa år hård som få . Men jag kommer verkligen kämpa för att lyckas ta mig ner så gott det går från och med på lördag blir det 4 tim förbränning per dag
Wow...Lucia på gång ?

Kör hårt. Du vet vad som skall göras så kör på !


Solarie kanske kan " sudda ut " bristningarna något.
__________________
Sverker
Chairmaster of
Kolozzeum Chemistry Guild.
Sverker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 12:29   #13
mystic[-_-]
The Supermegasized Hobbit
 
mystic[-_-]s avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Ort: Registerd User Town
Inlägg: 7 838
sjukt bra axlar måste jag säga
mystic[-_-] är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 12:32   #14
Xatzer
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 196
herregud

Jag kommer ihåg att jag sett dina bilder när du var runt en 120kilo-stor :p
Ser mycket bra ut, hoppas att du hinner gå ner dina kilon
Vi siktar båda på att va snygga runt lucia om jag fattar det, fast jag ska ner i 65kg hade jag tänkt :-)
Ses på puben
Xatzer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2004-09-17, 12:32   #15
TCOG
.
 
TCOGs avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 3 238
kör på! ser bra ut

stybb: då ska du se mina bristningar
TCOG är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)