Ok..exempel på måltider: (utan inbördes ordning

)
1. Rostbiff, broccoli, äpple, grovt bröd.
2. Banan, keso, knäckebröd.
3. Ris (parboiled), tonfisk, grönsallad, rapsolja.
4. Risgrynsgröt, halvmörk smörgås med ägg.
5. Kyckling, potatis, rapsolja, blandade grönsaker.
Det jobbigaste är efter träningen; jag har inga problem med att exempelvis cykla med hög intensitet/medelintensitet i ca 90 min..men efter passet är jag inte ett dugg sugen på vare sig protein eller kolisar. Äter ca 1.5 timma innan träningen och då oftast..(här får jag allt bekänna färg...

)...exempelvis en bägare Minimeal, banan och något kallskuret exempelvis kalkon, rökt skinka eller rostbiff.
Hur är det med GI för Minimeal? Jag ser ju också att det är en del socker i det men även risgryn och mjölk. Äter aldrig sylten utan tar färsk frukt till istället.
Kan även säga att det enda som jag inte könner mig illamående av efter cardioträning är just..MINIMEAL!!
Jag räknade på 3 dagars matintag och snittar kring 1800 kcal. 60 E % kolhydrat, 25 E % protein, 15 E % fett.
Jag blev mkt förvånad att jag inte hamnade högre i energi (räknade just ut det): Jag känner mig ganska mätt om man säger så. Nu under sommaren arbetar jag stående 8 h per dag och jag tränar 5-6 dagar i veckan. Senast jag tog blodtryck var det "optimalt" enligt doktorn (120/80??Minns inte om det är beteckningen för tryck..) Min vilopuls är ca 50.