vet att han för några år sedan blev testad på något gym för doping och visade upp sina papper där han var negativ men det säger ju ingenting om idag. Jag har inte följt honom men han har alltid varit i en bra form även för massa år sedan och det han verkar göra är att träna och äta hamburgare typ så för mig är det mer sannolikt att han är natty än att han inte är det.
Jag brukar ofta vara den som tror på folks nattystatus. Men den där hårdheten på 86kg är svår att få. Inte omöjligt för någon med extrema gener. Men de flesta har inte extrema gener. Och de flesta som ser ut sådär är inte natty. Lägg sen på att han dessutom har gyno så blir det extra suspekt.
Hans ben ser små ut? Hade han haft ett par matchande ben hade han väl vägt ~95 kg (med samma hårdhet) - då börjar det kännas rätt suspekt. Om han inte är typ 190 cm lång då (vilket det absolut inte ser ut som).
Bild2 här: https://www.instagram.com/p/C2aLsGwO...RlODBiNWFlZA==
Hittade ingen natty or not tråd här varför det får bli en ny sådan.
Jag har väldigt svårt för att avgöra sånt här, men den här killen, natty or not?
Han har hög fallhöjd i.o.m att han gått ut med en story om hur han blev anklagad för doping, men så klart inte håller på med sånt. Men några av bilderna från din film gör mig minst sagt tveksam.
Ser inte natty ut för fem öre. Finns ju iofs en försvinnande del av befolkningen som kan bygga en fantastisk fysik utan hjälpmedel men insta-bilden från januari 22 som 1x0 postade visar rätt tydligt att han inte hör till den skaran. Skulle han ha byggt upp sin kropp på mindre än ett halvår?