När jag jobbade på psyk så var vi män aldrig ensamma med kvinnliga patienter. Alltid två personal och helst kvinna-man. Just pga hur vanligt det är med falskanklagelser från personlighetsstörda kvinnor.
Med det inte sagt att det inte förekommer övergrepp eller i "bästa fall" sexuella förhållanden mellan vårdare och patienter som helt enkelt aldrig bör ske.
Jag vet ett fall på min fd arbetsplats men det var inte under min tid där, och det var en parbildning mellan vårdpersonal-patient. Hörde aldrig om något kuckilurande med inneliggande patienter, å andra sidan lär kräken som gör sånt inte snacka om det med kollegorna, heller.
Oprogressivt så här i efterhand, vi borde kanske inte ha vågat vara ensamma med manliga patienter heller.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Sådana övergrepp går ofta inte till som du tror eller som antyds i texten. Det handlar ofta om sexuellt utåtagerande, att den manliga personalen uppvaktas väldigt aggressivt över tid av patienten.
För varje sådant fall av där en man kuckilurat med en patient/fånge/omsorgstagare finns minst 10 kvinnor som gjort samma med manliga patienter/fångar.
|
Jag blev aldrig stött på vad jag kan minnas. Har väl för små tricepsskor.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
|
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.