2016-07-01, 06:03
|
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Varför mördar vi inte alla fiskmåsar som finns?
Varför har vi inte mördat dessa avskyvärda djur för längesedan? Jag är förbaskat trött på att dagligen försöka smyga genom ett område med ett dussintals bebisar, och cirka 15-20 fiskmåsar som dagligen dyker cm från mitt huvud. Vad fan gör de ens i en småort flera km från närmsta vattenområde, jag trodde fiskmåsar skulle hålla sig till havet?
Låt oss alla samla oss i vårat gemensamma hat för dessa avskyvärda kräk, fiskmåsar är värre än Hitler.
Vad är ens straffet för att mörda dessa 16 fiskmåsar som dagligen dyker efter mig? En medalj?
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2016-07-01, 06:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2009
|
Du får ta med ett tennisracket och veva på när dem kommer.
Dör övrigt har dem säkert någon viktig funktion i ekosystemet som skulle fuckas upp om dem dog ut.
|
|
|
2016-07-01, 06:28
|
|
|
Boldly running where many have run before
Reg.datum: Feb 2014
|
Förutsätter att jakt skulle vara mer konstruktivt än fågelmord. Äta det man dödar är ju bättre.
|
|
|
2016-07-01, 07:09
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew
Varför har vi inte mördat dessa avskyvärda djur för längesedan? Jag är förbaskat trött på att dagligen försöka smyga genom ett område med ett dussintals bebisar, och cirka 15-20 fiskmåsar som dagligen dyker cm från mitt huvud. Vad fan gör de ens i en småort flera km från närmsta vattenområde, jag trodde fiskmåsar skulle hålla sig till havet?
Låt oss alla samla oss i vårat gemensamma hat för dessa avskyvärda kräk, fiskmåsar är värre än Hitler.
Vad är ens straffet för att mörda dessa 16 fiskmåsar som dagligen dyker efter mig? En medalj?
|
Ja, fy fan, jag har varit med om samma sak flera gånger i hamnen i Malmö, fan obehagligt när dom jävlarna dyker rätt mot huvudet. Går gärna inte ta med sig hagelbrakarn på ryggen heller  .
|
2016-07-01, 07:09
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Jag gillar fiskmåsar. Påminner om havet.
|
|
|
2016-07-01, 07:26
|
|
|
tuff shit
Reg.datum: May 2005
|
I veckan, från balkongen. Tog emot nåt djävulskt, men jag sköt aldrig
|
2016-07-01, 07:30
|
|
|
BÄNKPRESSARE
Reg.datum: Nov 2007
|
Hahavaffan; vad är du, en tjej eller?
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
|
|
|
|
2016-07-01, 07:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Ett av de absolut jobbigaste djuren. Låter som en någon kopplat en trasig cykelpump över en 120 db loudspeaker.
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”
/ Desmond Tutu
|
|
|
2016-07-01, 07:54
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Likt råttor, duvor och småfåglar verkar de vara en av de få djurarterna som gynnas av en sorts symbios med människans samhällen. Sköt vi inte av kråkor förr föressten?
Fästingar....där har du något få skulle invända mot att du utrotade.........
|
|
|
|
2016-07-01, 08:37
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2012
|
Bara att dra fram luftgeväret och modda på en ljuddämpare. Sedan är det fri jakt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
|
|
|
2016-07-01, 08:42
|
|
|
Mother love bone
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag är för all typ av massmord på smådjur som orsakar lidande för oss människor.
Min största fiende är flugan, vi bor i skogen och ibland när det är varmt så dyker de upp i massor. Trots myggnät på fönster och dörr kommer de in, de är utanför och väntar och när barnen springer in så kommer de. Jag kan gå och slå ihjäl 100 st på en dag. Jag får panik när de sätter sig på en!
Hade jag varit miljardär hade jag satsat alla pengar på att genmanipulera flugan att inte komma i närheten av människor (jag förstår att det är dumt att utrota dem för fåglarna äter ju dem, fåglar är snälla (dock ej fiskmåsen för Trick gillar dem ju inte, o jag gillar honom så..)) Inte en spänn ska spenderas på forskning kring cancer, hiv/aids osv, flugor it is!
Myggorna är jobbiga som fan, speciellt eftersom jag är allergisk, men de är bara hålla sig inne framåt kvällen så är det lugnt.
|
|
|
|
2016-07-01, 09:02
|
|
|
Horny user
Reg.datum: Jan 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey
Bara att dra fram luftgeväret och modda på en ljuddämpare. Sedan är det fri jakt.
|
Detta gjorde jag från mitt lägenhetsfönster i Halmstad. Prickade den jäveln rakt i huvudet men dog inte, fick ladda om och skjuta. Den flygande råttan flaxade till lite varje skott och efter 7 skott på den som kändes som en evighet fick jag gå ut på gräsmattan och bryta nacken av den. Det tog emot ändå för trodde fanskapet skulle dö på första skottet, så var jobbigt den fick lida. (Detta är preskriberat nu för var säkert 10 år sen)
|
|
|
2016-07-01, 09:03
|
|
|
Banned User
Reg.datum: Oct 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage
Detta gjorde jag från mitt lägenhetsfönster i Halmstad. Prickade den jäveln rakt i huvudet men dog inte, fick ladda om och skjuta. Den flygande råttan flaxade till lite varje skott och efter 7 skott på den som kändes som en evighet fick jag gå ut på gräsmattan och bryta nacken av den. Det tog emot ändå för trodde fanskapet skulle dö på första skottet, så var jobbigt den fick lida. (Detta är preskriberat nu för var säkert 10 år sen)
|
Hahahaha
|
|
|
2016-07-01, 09:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Luftgevär på mås är nog lite klent, är väl mer .22 eller ngt om du inte skall köra med hagel.....
|
|
|
|
2016-07-01, 09:12
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2014
|
F'ttfåglar!
Jag bor vid vattnet, och senaste dagarna har jag inte kunnat sova med balkongdörren öppen eftersom de väsnas hela jävla dygnet. Faaan vad jag hatar dom. Fattar inte varför kommunen inte rensar upp med ett gäng hagelbrakare
Värst är i april-maj när de har ungar. Då attackerar de ju människor...
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:25.
|

|