2016-04-17, 19:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2015
|
Nocco??
dricker ni nocco?
tycker det är för bra för att vara sant nästan, dricker det ett antal gånger i veckan, ofta innan träningen för att det innehåller bcaa. Endast 20 kcal per flaska med 100% dri på vitamin D, Bioin, folsyra, niacin, vitamin B6 och vitamin B12.
Enligt mig är det dåliga att det är dyrt.
Senast redigerad av Jonte321 den 2016-04-17 klockan 19:21.
|
|
|
2016-04-17, 19:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2002
|
För bra för att vara sant? Det är lurendrejeri rakt av.
|
|
|
2016-04-17, 19:30
|
|
|
Groggluder
Reg.datum: Mar 2011
|
Blanda lite bcaa i sprite zero istället, Nocco, Celsius och allt vad det heter smakar vatten med lite tillsatser i så man anar en smak av apelsin, cola, päron whatever. Men såklart det säljer nu när halva Sverige har blivit aspergers-gymmare.
Jag hatar Nocco för att jag själv inte var smart nog att vara först ut med det. Så länge något livsmedel har protein eller bcaa tryckt på etiketten så blir det värsta hysterin eftersom protein och bcaa är ju skitbra grejer som man blir rippad och musklig av.
|
|
|
|
2016-04-17, 19:34
|
|
|
Registered User
|
Ja tänkte väl det lol. Men vad är det bara en massa kemikalier och skit i eller går det ändå att dricka det?
Senast redigerad av Jonte321 den 2016-04-17 klockan 19:35.
|
|
|
2016-04-17, 19:35
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2011
|
Haha, ja celsus, nocco etc. Vilket trams. Går väl bra att dricka om man tycker det är gott men man ska nog inte förvänta sig att det kommer göra någon signifikant skillnad för sin träning.
|
|
|
2016-04-17, 19:37
|
|
|
Registered User
|
Men man tycker väl att det borde testas om det inte gör någon skillnad så att dom åker dit för lurendrejeri
|
|
|
2016-04-17, 19:39
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2007
|
Det innehåller säkert precis vad dom annonserar, men allt dom lovar är säljsnack. Det är alltså inget man kan sätta dit dom med.
|
|
|
2016-04-17, 19:43
|
|
|
Man vänjer sig
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte321
Ja tänkte väl det lol. Men vad är det bara en massa kemikalier och skit i eller går det ändå att dricka det?
|
Det är 180 mg koffein och 4 gram BCAA för 20+ kr. Tycker du det är gott och vill köpa en, kör på. Är du ute efter någon "effekt" för träningen så kan du köpa koffein på MMsports för ca 50 öre/200 mg och sen någon EAA burk för ett par hundra kronor.
Ingen i hela alliansen verkar ju ha rört en bänkpress under hela deras livstid, jävla överklass.
|
|
|
|
2016-04-17, 19:46
|
|
|
Registered User
|
Det finns även nocco utan koffein då det är det jag dricker  det kanske gör det bara ännu onödigare att dricka hehe
|
|
|
2016-04-17, 19:47
|
|
Reg.datum: Apr 2015
|
Citat:
Ursprungligen postat av awesomooo
Blanda lite bcaa i sprite zero istället, Nocco, Celsius och allt vad det heter smakar vatten med lite tillsatser i så man anar en smak av apelsin, cola, päron whatever. Men såklart det säljer nu när halva Sverige har blivit aspergers-gymmare.
Jag hatar Nocco för att jag själv inte var smart nog att vara först ut med det. Så länge något livsmedel har protein eller bcaa tryckt på etiketten så blir det värsta hysterin eftersom protein och bcaa är ju skitbra grejer som man blir rippad och musklig av.
|
Du kan ju göra nästa grej efter Nocco, först var de Celcius sen Nocco.
Folk som sysslar med dessa drycker verkar ha uppmärksamhets spann som en golden retriever; kommer det något nytt efter ett par månader är man där direkt och frälsar det som det bästa.
Är de nån som sett en celcius tagg på länge? Är ju bara Nocco som gäller nu. Måste vara pinsamt om man varit celsius frälst och har ett par tusenlappar i värde på celcius stående på pall i källaren...
|
|
|
2016-04-17, 19:48
|
|
|
Man vänjer sig
Reg.datum: Nov 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte321
Det finns även nocco utan koffein då det är det jag dricker 
|
Då dricker du väldigt dyrt vatten (typ)
Ingen i hela alliansen verkar ju ha rört en bänkpress under hela deras livstid, jävla överklass.
|
|
|
|
2016-04-17, 19:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2004
|
Klart man dricker nocco, lyfter min träning och wellness till en helt ny nivå! #nocco
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
|
|
|
|
2016-04-17, 19:50
|
|
|
Registered User
|
Hahahah
|
|
|
2016-04-17, 19:50
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Börja dagen med ett glas Nocco annars blir jag Loco.
|
|
|
2016-04-17, 20:06
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk
Du kan ju göra nästa grej efter Nocco, först var de Celcius sen Nocco.
Folk som sysslar med dessa drycker verkar ha uppmärksamhets spann som en golden retriever; kommer det något nytt efter ett par månader är man där direkt och frälsar det som det bästa.
Är de nån som sett en celcius tagg på länge? Är ju bara Nocco som gäller nu. Måste vara pinsamt om man varit celsius frälst och har ett par tusenlappar i värde på celcius stående på pall i källaren...
|
Esse har ju dykt upp nu. Som en nocco fast med eaa istället..och äckligare.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:05.
|

|