Tjena bröder!
Varit semi-aktiv här, tränat mkt och har senaste halvåret kört ett bra program (lånat leangains ama tråden och spreadsheetet) och ökat riktigt bra i styrka.
Gjort om
passet lite, funkat riktigt bra och ökat minst 20-30 kg på samtliga övningar. Har enligt macrosen legat runt balans, plus minus. Växlar carbsen tränings vs vilodagar som upplägget är, käkar nite överdrivet mkt fett och inga halvfabrikat, bara rena källor.
Mina macros är följande enligt 1percentage
1842 cal vilodagar (185g p, ca100g c, 80-100g f) -39 TDEE
2718 cal träningsd (200g p, 300g c, 60g f) -10 TDEE
Längd: 186, vikt ca 92-93 kg. TDEE 3020 enl en uträkning.
Vad tycker ni om värdena? Vad borde jag ligga på vid deff? Något någon här vill anmärka på? Försöker verkligen köra efter programmet, fastar o kör BCAA+träning vissa dagar. Håller mig inom tiderna.
Borde jag minska det ännu mer? Eller har någon med samma stats rekommenderade macros etc eller kan assistera med en sjysst uträkning eller sida där ni räknat bra macros som funkat?
Tusenfaldigt tacksam för svar. Är ingen gymnoob eller så. Är det bara mitt tålamod som gör att ajg borde vänta mer? Tycker att underhudsfettet minskat liite, fått större muskler, men lovehandelsen är fort. där vilket stör mig ... Skippa PF och käka frukost ist kanske?