Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-03-02, 18:24   #1
IntenZe
Registered User

IntenZes avatar

Reg.datum: Apr 2007
Lata gruppmedlemmar i högskolearbete

Jag pluggar ett program på distans just nu. I princip alla arbeten är grupparbeten dessvärre. Nu är det så att jag hamnat i en grupp där en av oss knappt gör någonting. Jag har dock stannat kvar i gruppen eftersom jag varit lite orolig över att jag kanske inte hittar någon ny grupp att vara i. Men nu börjar måttet var väldigt rågat.

Dels så är ju samarbetet i gruppen totalt uruselt, det är inte direkt så att vi träffas på skype några gånger per dag och diskuterar uppgiften utan oftast är det så att jag gnäller i två-tre veckor om att vi skulle behöva bestämma en tid och planera arbetet vilket jag får noll respons på. Sen träffas vi random någon tid i facebookchatten och typ delar upp uppgiften på tre så man har ingen aning om vad den andra gör någonsin. Nu senast var det exakt så här, bara det att när vi kommit överens om vad alla skulle göra kläcker ena idioten ur sig att hon tydligen ska till italien kommande vecka så hon kanske inte skulle hinna göra men att hon skulle försöka. JASÅ MEN VAFAN HAR DU INTE KLÄCKT UR DIG DET FÖR TIDIGARE DÅ DIN FÖRBANNADE IDIOT?!?!
Hon fick iaf gjort det hon skulle, trodde jag, vi upptäckte sedan att ingenting stämde så allt fick göras om medan hon var i italien och hade det gött. Hon kom förövrigt hem dagen efter sista inlämningsdatum.

I förra kursen lottade vi ut vad alla skulle göra. Jag hade hand om första delen och lämnade sen över, när jag inte hört någonting under en vecka frågade jag hur det gick och då hade idiotjäveln inte fått gjort någonting.. hon förstod tydligen inte. Jaha? HADE DU KANSKE KUNNAT SÄGA DET LITE JÄVLA TIDIGARE?!+?!2121
Jag fick stressjobba genom uppgiften hela helgen för att få skiten gjort.