Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kost & Näring

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-09-23, 10:51   #1
illiaca
Registered User

illiacas avatar

Reg.datum: May 2013
Torkat Renkött

Hallå!

Har läst en del här på kolozzum utan att vara en särskilt aktiv skribent men nu tänkte jag ändå höra, finns det några nackdelar med torkat renkött?

Det här är ju annars en protein-bomb utan dess like. Jag får tag på det väldigt billigt men vet ju att det annars kostar en hel del så det är kanske därför,.!? Eller att folk kanske inte tycker om det?!

Jag själv kan lika gärna sitta och karva i en bit ren som att ha en påse från candyking stående en lördagkväll
illiaca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 10:54   #2
Eira
Registered User

Eiras avatar

Reg.datum: Mar 2011
Är nog endast priset som svider. Sjukt gott annars
Eira är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-09-23, 12:24   #3
TomasB
Registered User

TomasBs avatar

Reg.datum: Sep 2009
Citat:
Ursprungligen postat av illiaca Visa inlägg
Hallå!

Har läst en del här på kolozzum utan att vara en särskilt aktiv skribent men nu tänkte jag ändå höra, finns det några nackdelar med torkat renkött?

Det här är ju annars en protein-bomb utan dess like. Jag får tag på det väldigt billigt men vet ju att det annars kostar en hel del så det är kanske därför,.!? Eller att folk kanske inte tycker om det?!

Jag själv kan lika gärna sitta och karva i en bit ren som att ha en påse från candyking stående en lördagkväll
Så jävla förbannat gott. Tyvärr lika dyrt som gott.
Hur får man tag på det billigt? Är otroligt sugen på torkat renkött.

Kan tänka mig iofs att det är rätt mycket salt i det, men annars är väl kött från vilt bara bra? (I lagom doser som med allt annat här i livet)

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:36.