Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-05-18, 00:29   #1
ghostkilla
Registered User

Reg.datum: Feb 2013
Mike jai white

http://img811.imageshack.us/img811/9435/2rm7hp2.png

Vad tror ni han tog för kosttillskott, han e större en fuking byggnad..
Hört att kreatin binder vatten dvs öka muskelmassan och det ser ut som om hans muskler är av typ "kreatin eller vad tycker ni?
ghostkilla är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 05:57   #2
mycketbrännvin
Registered User

Reg.datum: Nov 2011
heheheh jaa.... steroider precis som alla andra+ kreatin och andra kottillskott men det har väl ingen betydelse
mycketbrännvin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 09:51   #3
LeBron
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Jag skulle nog inte säga att han använder sig av olagliga preparat. Han är över 1,80 och svart (japp, dom har lättare att bygga och deras muskler är "synligare" pga av hudfärgen). Dessutom ser hans muskler (pecs iaf) väldigt vattniga ut, kreatin?

My two cents.

Så för att besvara din tråd; Bra kost, hård träning och förmodligen kreatin/protein/eaa det senaste från Fairing (PWO)
LeBron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 10:18   #4
VikG
Registered User

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av LeBron Visa inlägg
Jag skulle nog inte säga att han använder sig av olagliga preparat. Han är över 1,80 och svart (japp, dom har lättare att bygga och deras muskler är "synligare" pga av hudfärgen). Dessutom ser hans muskler (pecs iaf) väldigt vattniga ut, kreatin?

My two cents.

Så för att besvara din tråd; Bra kost, hård träning och förmodligen kreatin/protein/eaa det senaste från Fairing (PWO)
Källa på det?
VikG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 10:30   #5
Duffman
Registered User

Reg.datum: Oct 2005
Han har väl alltid tränat extremt allsidigt och har väl hur många svarta bälten som helst så det är ju inte undra på att han är väldigt biff. Men som så många andra så undrar man väl om han pillat med lite andra saker också när det kommer till substanser och tillskott...
från IMDB:

Black belts in 7 styles of martial arts. He has 26 titles including U.S. Open, North American Open, and New England Grand Champion. Studied acting at H.B. Studio, Yale University and Brown University. Performed Off-Broadway in "Raisin in the Sun" and "To Kill a Mockingbird".

Appeared in the trailer for Kill Bill: Vol. 1 (2003) and Kill Bill: Vol. 2 (2004) when both were still due to be released as one movie. He does not appear in either Volume 1 or 2 of the theatrical version, but he appears in deleted scenes of the movies.

He appears in the deleted scenes on the DVD of Kill Bill: Vol. 2 (2004).

He did stunt work in Steven Seagal's On Deadly Ground (1994).

Began his martial arts training at age eight.

Trained often with Jean-Claude Van Damme.

He did stunt work in Prototype (1992).

Taught emotionally disturbed children for three years

Was to appear as Jax in Mortal Kombat: Annihilation (1997), but New Line wanted him for Spawn (1997) instead. However, he returned to "Mortal Kombat: Legacy" (2011) as Jax.

He has said he stopped growing at age 14.

Karate instructor of actor, Todo Segalla, at Top Ten Karate Studio, New Haven, Connecticut.

Holds black belts in following martial arts: Shotokan Karate, Tae Kwon Do, Okinawan Kobudo, Goju Ryu, Tang Soo Do, Wushu and Kyokushin Karate.

Daughter Morgan Michelle (b. December 24, 2008).

Has two sons from a previous relationship.

Can speak some Japanese and Mandirin.
Duffman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 11:49   #6
Phil Heath
Registered User

Reg.datum: Apr 2012
Michael e kung! Så jävla badass i Blood and Bone!
Phil Heath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:03   #7
Ronn
Duck and Cover!

Ronns avatar

Reg.datum: May 2011
Man ser tydligt att han går på både vassle och omega 3
Det kött mina ögon, länken till det, hur är det med dig? Tycker du det? mina pojkvänner tycker också det! det är gratis Shiping. Det är ett Ped Egg Söt äggformade DIY fotfil känslokallt och Dead Skin Remover + 1 Emery Pad
Ronn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:04   #8
Dyrgripen
Banned User

Reg.datum: Oct 2012
Såklart endast tillskott från Kolozzeums webshop.
Dyrgripen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:21   #9
PureWhey
Banned User

Reg.datum: Oct 2012
Citat:
Ursprungligen postat av VikG Visa inlägg
Källa på det?
På att bygga muskler har jag inte sett, men diverse bättre förutsättningar i b.la. löpning har jag sett studier på.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:36   #10
Hackenschmidt
Ilerminaty confirmed

Hackenschmidts avatar

Reg.datum: Sep 2011
Frågade Kwon och han sa att MJW använt Fairing-kittet och kreatin, så inte natty
Hackenschmidt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 12:40   #11
LeBron
Banned User

Reg.datum: Mar 2011
Citat:
Ursprungligen postat av VikG Visa inlägg
Källa på det?
Mörkhyad snälla, åk till Afrika och välj ut en random by så ska du få se att dom är rippade och muskulösa mer än average vit snubbe. Som någon precis sa så finns det mycket studier på att dom är snabbare löpare än vita och det finns även studier som visar att dom NATURLIGT har mer testosteron i kroppen än average vit snubbe. Tror mig eller ej, jag skiter fullständigt i det, vill du ha källa så får du söka eller köpa dig själv en biljett till något Afrikanskt land.

Snabbheten räcker det med att du kollar på OS/VM/EM/SM i löpning på korta distanser. Ljusa människor har dock bättre uthållighet.

~LeBron
LeBron är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:00   #12
dannnee
Registered User

dannnees avatar

Reg.datum: Sep 2012
Citat:
Mörkhyad snälla, åk till Afrika och välj ut en random by så ska du få se att dom är rippade och muskulösa mer än average vit snubbe. Som någon precis sa så finns det mycket studier på att dom är snabbare löpare än vita och det finns även studier som visar att dom NATURLIGT har mer testosteron i kroppen än average vit snubbe. Tror mig eller ej, jag skiter fullständigt i det, vill du ha källa så får du söka eller köpa dig själv en biljett till något Afrikanskt land.

Snabbheten räcker det med att du kollar på OS/VM/EM/SM i löpning på korta distanser. Ljusa människor har dock bättre uthållighet.

~LeBron
Även random by i tex Somalia?
Vi behöver inte åka ända till Afrika för o förstå att det du skriver inte stämmer!
Folkslagen i afrika skiljer sig nog lika mycket åt, som bland oss vita
dannnee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:21   #13
dannnee
Registered User

dannnees avatar

Reg.datum: Sep 2012
För några år sedan så tränade på samma gym med 5 killar ca 18-23år som precis kommit till sverige från "random by i afrika" i ett års tid, första gången dom tränat förstås. Jag kommer ihåg det för jag tyckte att det var intressant med allt man läst att afrikaner hade supergener för muskler. O här stötte jag på ett par st som precis kommit från ett väst afrikanskt land så man kunde få se för sig själv!

Jodå dom var på gymmet riktigt ofta, stötte på dom flera ggr per vecka.
1 av dom var riktigt SUPER fet, dom andra 4 smala.
Låg fett% o smala leder ja visst. Starka? Nej.
Jag byte gym efter cirka 1 års tid, under denna tid hade inte en enda av dom fått resultat mer än average guy, om något så tvärtom...

Senast redigerad av dannnee den 2013-05-18 klockan 13:23.
dannnee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:24   #14
VikG
Registered User

Reg.datum: Jun 2012
Citat:

~LeBron
Jag har varit i kenya, det är min enda erfarenhet av afrika. Jag såg inga särskilda människor där, utan dom flesta såg ut ungefär som en smal medelsvensson. 175 cm 70 kilo var nog genomsnittet. Inga var breda, stora eller rippade av dom jag såg. Alla var mindre än dom vita som också var där på safari i princip.
Jag möter fler imponerande vita människor på en 5 minuters promenad i random svensk by än jag mötte i Kenya på 2 veckor.
VikG är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 14:57   #15
Paperbasket
Registered User

Paperbaskets avatar

Reg.datum: Mar 2009
Måste varit hans svarta bälten som gjorde honom biff.

Facebook

Instagram
Paperbasket är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:07.