Homo/heterosexualitet är nog ett spann snarare än ett "antingen eller". Väldigt hetero så blir man avtänd av blotta tanken på att kyssa någon av samma kön. Detta kan man dock säkerligen träna bort även om man skulle vara "100% hetero". Om man nu skulle se någon anledning till det. Det kanske anses skojigt att hångla med någon av samma kön för det "är ju helt crazy". Och vad är det egentligen som är så farligt kan man ju undra?
Om man dock i vissa fall kan uppskatta det skulle jag vilja påstå att där finns en viss grad av bisexualitet hos den som uppskattar det. Man kanske är "99% hetero men med rätt person kan det vara trevligt".
Nu ser jag själv ingen vits att lära mig att inte äcklas av att hångla med andra killar men jag skulle inte bli bestört om någon av mina killkompisar skulle göra det ibland (inte med mig

). Dock hade jag självklart undrat varför och fått starka misstankar (underdrift) om bi/homosexualitet hos personen.
Snackar vi sex så har jag svårt att se att någon kan vara helt heterosexuell. Då får det vara pengar inblandat eller något annat väldigt udda skäl.